Stonemeister Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Er nedtelling på sida. 1 dag og 22 timer igjen.. Blir sendt samtidig som TV-varianten, regner jeg med. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Nei den får vi ikke vere delaktig i tidlig omgang, står en nedtelling der til Torsdagen Endret 29. mai 2012 av Mala Lenke til kommentar
Seal Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Tror det faktisk ble satt en rekord for hvor mange ganger "pækkern" ble brukt i tirsdagens episode. Telte 8-9 ganger jeg Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Haha. Før var det alltid Andreas som sa "Pæckærn" og "Noia". Nå har alle, spesielt Christina "stjelt" ordene, og Andreas sier det nesten aldri, i forhold til før, lengre.. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Siste som stjal det nå var Mads... Haha komisk-tragisk 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hvis de ikke bruker disse begrepa, er det stor sjanse for at de blir shitta på hue og ræva ut derifra. Spesielt hvis de har gått i kakeboksen. 7 Lenke til kommentar
empetre Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Ja, nybb, det kan bli litt sketchy.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Nei, her er det noe som strutser i mosen! (eller noe sånt..) Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Det er nok en muffins her ja! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Tror ikke på dere for en femmer. Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Camilla ble valgt inn i finalen, hun MÅ slippe kula. Da tenker jeg at hun kommer til å dele pengene med han. Men neida, NÅ er det spill... Jiiizes... Hun tenker virkelig med Silikonpuppene sine. Dakkars... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Tror nok det er produsentene som har sagt hun ikke får lov til å si hun skal dele de med Andreas. Alle skjønner jo at hun gjør det. 1 Lenke til kommentar
bublizz Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Men hvaaa faen? Trodde ikke det var mulig å for noen å ha sett finalen enda.. men ligger visst video ute på viddy som viser troskapstesten, og i tittelen står det et navn, men skal ikke nevne det her..(poppa opp i nyhets-feeden min på facebook at noen hadde sett på det) aner ikke om det er ekte eller ikke da, men tør da ikke å gå inn å sjekke. Men FY FLATE så mye jeg hater det derre viddy-dritet.... Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Si hvem det var i spoilertag da Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Tonights the night. Tok seieren litt på forskudd da Christina-vagina måtte sjekke ut i går, men ser fremdeles fram til finalen. Føler meg ganske sikker på at Miguel og Vida har flest stemmer, særlig ettersom Stian står fast på det kakeboksprinsippet sitt. Gleder meg til å se Andreas må svelge den etter den lille "Jeg er her oppe, du er her nede"-tale. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Kristian Renè - MV Tommy - AC Christian - ? Athena - MV Mads - MV(?) Stian - MV (?) Christina - AC Mali - MV (?) Maria - MV Mitt tips Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg er enig i den, men tror nok Christian også stemmer MV. Redda ikke Miguel han engang da han hadde makt og "ingen nye skal ut"? Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Ironisk som du sier, siden Andreas sier: "Jeg er her oppe, du er her nede" til Miguel. Dumt for han at SHJOOW ikke er der å fikser ting for han! Lenke til kommentar
th1nk Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Men hvaaa faen? Trodde ikke det var mulig å for noen å ha sett finalen enda.. men ligger visst video ute på viddy som viser troskapstesten, og i tittelen står det et navn, men skal ikke nevne det her..(poppa opp i nyhets-feeden min på facebook at noen hadde sett på det) aner ikke om det er ekte eller ikke da, men tør da ikke å gå inn å sjekke. Men FY FLATE så mye jeg hater det derre viddy-dritet.... Hvem var det? (Skriv i spoilertag selvfølgelig) Jeg har hørt at Vida og Miguel vinner, men at Vida slipper kula. Stian er den siste som skal stille seg bak (akkurat det ser man på slutten av forrige episode tror jeg), og at han går bak Vida og Miguel. Men alle andre år har ikke ryktene jeg har hørt stemt 100% Endret 31. mai 2012 av th1nk Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hva er dette Kakeboks-greiene? Hva er Viddy (generelt) ? Jeg tror personlig at Vida og Mikuel vinner, og Vida slipper kula. Man KAN jo slippe kula på 100 og 1000 kroner, også da. Bare for å gi et stikk til de andre deltagerne om at de kunne tjent mer som vaskehjelp, enn Paradise-deltager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå