Emils. Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Eh? Det er jo tydeligvis ikke bare spekulasjoner da, i følge Bandidos-Pelle selv. Du bør kanskje ha lest alle innleggene før du blander deg inn og leker spydig? Blander meg ikke inn. Jeg var tydelig med i diskusjonen fra starten av. Det er jo bare spekulasjoner. Om jeg sier jeg har kilder på at Stian vinner, men ikke beviser det er det på ingen måte spoiler for det. Jeg vet hvem som vinner, uavhengig av dette forumet, men det er mange andre her som ikke liker å få sånne ting slengt ut. Eh? Det er jo tydeligvis ikke bare spekulasjoner da, i følge Bandidos-Pelle selv. Du bør kanskje ha lest alle innleggene før du blander deg inn og leker spydig? Han er alltid sånn mot meg, man blir vant til det Send meg en PM med hvordan "du" har hørt at utfallet er hvis du vet det. Jeg er da ikke spydig mot deg som person. Kritiserer bare at alt som nevnes i denne tråden blir oppfattet som spoiler. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Dette skjer i finalen: ADVARSEL: IKKE LES OM DU IKKE VIL VITE HVEM SOM VINNER Iselin og Stian får komme inn igjen. Parene som er igjen er Iselin og Stian + Christina og Andreas. Førstnevnte får flest stemmer og deler potten Dette er fakta, ingen spekulering. Kan av åpenbare grunner ikke nevne kilden 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Angående spoileren over: Kan bekrefte at det er dette som skjer. Har gjennom bekjente i TV3 sett deler av siste episode før den var ferdig. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg kan også bekrefte dette, fikk etter forespørsel sendt finale-episoden på mail fra Triana. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Haha, skjer med så mye ulike spoilere? Vi får vel se hvem som har rett til slutt, da - verre er det ikke. On a side note; husker dere episoden med "kongen befaler"? Athena sugde Kristian René uppfordret foran de andre. Det ble visstnok for drøy kost for TV3, så de valgte å ikke sende det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Sju innlegg har blitt slettet og en bruker har blitt utestengt fra forumet for en kortere periode. Bruk spoiler-tags for spoilere.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding eller poster i Klager på moderatoravgjørelser. 7 Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Heftig episode! Grilling til tusen. Christina dreit seg ut, viser hvor obnoxious, hyklersk og ulekker hun er foran alle. Skal Andreas ha sjans på å vinne MÅ han bytte henne ut imorra. Virker som Tommy dreit seg ut litt med å si det til Vida på hore-spørsmålet Blir spennende å se om hun tar han inn, men jeg tviler. Blir nok Andreas/Camilla og Miguel/Vida i finalen (Siden jeg føler meg ganske sikker på at det ikke kommer noen flere twister nå) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hvor har du sett den? Jeg finner ikke episode 46 på viaplay. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) http://viasat.viaplay.no/Tv/Series/Reality/Paradise-Hotel/Season-4/171334/Paradise-Hotel.product Endret 28. mai 2012 av Snuzk1 Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Strålende episode i dag. Gresshopper på Paradise Hotell... Så jævlig skummelt og overraskende, i Mexico til og med. Herregud, Miquel... Det er også LATTERLIG men samtidig SYKT PROVOSERENDE at Matds med den rare tullete sosse-oppførselen sin (kroppspråk, stemmebruk, innstilling, osv.) tror SERIØST at han får seg et ligg. Jiiiz... Lenke til kommentar
felicity Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Kan noen lære Christina hva ordet 'sketchy' faktisk betyr, og i hvilke sammenhenger det potensielt er ok å ta det i bruk? På forhånd, takk. 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Skal vi ha sex? næj litt? masse Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Onsdagens episode: HAHA, endeeelig er røykstemmen ute. Synd at Tommy ikke kom inn da men. Angående imorra; Kristian Renè - MV Tommy - AC Christian - ? Athena - MV Mads - MV(?) Stian - MV (?) Christina - AC Mali - MV (?) Maria - MV Tror nok Miguel og Vida vinner. Endret 29. mai 2012 av Snuzk1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Angående onsdagens episode, og Bandidos-Pelle sin påstand om hva som skjer i finalen: Bandidos-Pelle sin spådom falt rett i dass, som forventet. Christina røk ut, Camilla kom inn. Jeg tror Vida-Lill og Miguel vinner, men er ikke sikker. Hvis Vida-Lill og Miguel vinner, tviler jeg på at Vida kommer til å slippe kulen, selv om jeg håper på det. Tidligere år har det også lekket ut hvem som vinner, men at en av personene vil slippe kulen, som sjeldent skjer. Mine penger står på Vida og Miguel Endret 29. mai 2012 av ChrisReeve Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Morsomt med Camilla vs. Andreas-situasjonen i morgen... Er det finale i morgen? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Haha! Sykt nice. Det blir jævlig morro i morgen, tror jeg Lenke til kommentar
JayP Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Får dere viaplay folk se finalen i morgen? Må holde meg vekk fra face, twitter og alt sosialt i så fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå