KTBFFH Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Athena er så dum. Forstår ikke hva Maria sier... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Og DER vant ikke Maria Paradise. Haha, hun er faen så dum! Du vinner ikke med Miguel. Skjønner du ikke det? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 At Maria velger Miquel syns jeg faktisk er litt bra. For nå vinner nok Christina og Andreas, og da slipper Andreas kula. Og ettersom mitt hat mot Christina er større enn hvor mye jeg liker Stian, så ser jeg dette som noe bra... men selvfølgelig, også fryktelig synd. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 FFS. SÅ JÆVLIG KLEINT MED 1 MINUTTS STILLHET 6 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Seriøst Christina? Man har ikke ett minutts stillhet når noen ryker ut. Helvette heller. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Det var greit den første gangen, for Dennis, men bare utrolig latterlig andre gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Noen som har kontroll på sangene som ble spilt i parseremonien, eller har link til et sted man kan finne det?. Det er en av sangene som ble spilt idag. En veldig sein type "soundtrack-låt", med et feleriff. Har hørt den en gang tidligere i sesongen, og er ganske sikker på den også er i en kjent film. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Det var greit den første gangen, for Dennis, men bare utrolig latterlig andre gang. Det var helt på styr latterlig også første gangen, respektløst vil jeg faktisk si. Det var helle ikke noe bedre denne gangen...flaut. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Husk at 2 av deltakerne som er ute kommer inn. For meg er det størst sjanse for at det blir Tommy eller Stian. Ettersom Kristian Rene, Camilla også var det vel noen flere der som uansett ikke vil ha sjans. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg har blitt en fanatisk taper. Ble faktisk lei meg av å se Stian bli sendt ut. Det var greit den første gangen, for Dennis, men bare utrolig latterlig andre gang. Det har aldri vært greit. Det vil aldri være greit. Ikke første gang, ikke andre gang. Aldri. 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Det var greit den første gangen, for Dennis, men bare utrolig latterlig andre gang. Det var helt på styr latterlig også første gangen, respektløst vil jeg faktisk si. Det var helle ikke noe bedre denne gangen...flaut. Første gang var flaut, nå er det enda verre. De treffes igjen om to dager... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Selvsagt, jeg mener ikke at det er moralsk greit, helt på trynet uansett. Prøver enkelt å greit å sette meg inn i bobla deres, og jeg antar at følelser forsterkes til et helt annet nivå, og forstår det, selv om jeg synes det var helt på trynet Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Får håpe Kristian Renè eller Stian kommer inn å vinner hele driten da. Så lenge Christina ikke vinner så er jeg fornøyd. Heller Miguel og Maria enn Christina! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg har blitt en fanatisk taper. Ble faktisk lei meg av å se Stian bli sendt ut. What? Utgir du deg for å være Vida-lill? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Tipper det blir en jente og en gutt som kommer inn, og at de blir låst til hverandre. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Tipper at Stian garrantert sendes inn igjen, fucking book it. (Tror også han vinner hele skiten) Av resten så er det Tommy som fortjener en sjans, kanskje Camilla av jentene (Mali og Athena har ingenting i en finale å gjøre) Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 tenk om stian og nina kommer inn som par igjen a! Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Hva skal til for at de utsendte kommer inn igjen? Hvordan har det vært tidligere? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Okey, dette er en stor spoiler, så ikke les dette med mindre du VIL vite hvem som vinner Paradise og hvordan det skjer: De to parene i finalen er: Vida-Lill og Miguel, Christina og Andreas. Førstnevnte par får flest stemmer, Vida-Lill slipper kulen for å gi penger til Stian. Ansiktsuttrykket til Miguel når hun slipper kulen er visstnok SINNSYKT priceless. Da vet dere det, de som ville vite det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Verste jeg vet er når folk kommenterer ting som er i spoilertag, uten å selv bruke tag. Fuck you people! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå