Gå til innhold

Paradise Hotel 2012 Norge - Sesong 4 (mandag-torsdag kl. 21.30!) NB: SPOILERS I SPOILERTAG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Maria velger Miquel syns jeg faktisk er litt bra. For nå vinner nok Christina og Andreas, og da slipper Andreas kula. Og ettersom mitt hat mot Christina er større enn hvor mye jeg liker Stian, så ser jeg dette som noe bra... men selvfølgelig, også fryktelig synd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf

Noen som har kontroll på sangene som ble spilt i parseremonien, eller har link til et sted man kan finne det?. Det er en av sangene som ble spilt idag. En veldig sein type "soundtrack-låt", med et feleriff. Har hørt den en gang tidligere i sesongen, og er ganske sikker på den også er i en kjent film.

Lenke til kommentar
Det var greit den første gangen, for Dennis, men bare utrolig latterlig andre gang.

Det var helt på styr latterlig også første gangen, respektløst vil jeg faktisk si. Det var helle ikke noe bedre denne gangen...flaut.

Lenke til kommentar

Jeg har blitt en fanatisk taper. Ble faktisk lei meg av å se Stian bli sendt ut.

Det var greit den første gangen, for Dennis, men bare utrolig latterlig andre gang.

Det har aldri vært greit. Det vil aldri være greit. Ikke første gang, ikke andre gang. Aldri.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det var helt på styr latterlig også første gangen, respektløst vil jeg faktisk si. Det var helle ikke noe bedre denne gangen...flaut.

Første gang var flaut, nå er det enda verre. De treffes igjen om to dager...

Lenke til kommentar

Selvsagt, jeg mener ikke at det er moralsk greit, helt på trynet uansett. Prøver enkelt å greit å sette meg inn i bobla deres, og jeg antar at følelser forsterkes til et helt annet nivå, og forstår det, selv om jeg synes det var helt på trynet ;)

Lenke til kommentar

Okey, dette er en stor spoiler, så ikke les dette med mindre du VIL vite hvem som vinner Paradise og hvordan det skjer:

De to parene i finalen er: Vida-Lill og Miguel, Christina og Andreas. Førstnevnte par får flest stemmer, Vida-Lill slipper kulen for å gi penger til Stian. Ansiktsuttrykket til Miguel når hun slipper kulen er visstnok SINNSYKT priceless.

Da vet dere det, de som ville vite det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...