Anonym234 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Christina, nesten ikke til å kjenne igjen: 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Ingen liker hun, ikke post bilde av hun. 5 Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Vel vel.. Ingenting er avgjort enda Etter å ha sett torsdagens episode, så kan jeg bare si.. Gled dere! Kanskje det faktisk blir en VERDIG vinner i årets PH. Endret 23. mai 2012 av Reptilia Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Ah, nå så det ut som du hadde lagt til en spoiler om kveldens episode som jeg allerede har sett, men du har lagt ut en om morgendagens. Bare sånn til advarsel for andre. Edit: Til Snuzk1 Endret 23. mai 2012 av Pow! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Maria er og forblir evig tragisk. Hun vet at det er 0 sjans hun og stygge sutregutt vil klare å kapre mer stemmer enn noen av de gjenverende, uavhengig par måte. Med Stian ville hun vært favoritt. Uansett spent på hvem 2 som får mulighet til å spille seg inn igjen. Stian og Tommy fortjener det klart mest, Camilla har allerede fått muligheten, samme gjelder Kristian Rene. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Ingen liker hun, ikke post bilde av hun. Jeg liker henne. Selv om hun er litt shabby i PH. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Det er så idiotisk gjort av Christina. Altså hvis man først står i en finale, så skaffer man seg ikke flere stemmer ved å gjøre noe sånt. Heeeelt idiotisk gjort. Sjansen er der for at det er Miguel og Maria som står i mot dem i finalen og jeg tviler på at de er mer populære enn Mats og Christina. Det er vel den eneste sjansen hun har til å vinne med Mats. Enig at det var idiotisk. Hva som foregår oppi den skrullas hode vet da foglarna. Det er sant, men hadde jeg vært camilla så hadde ikke jeg stemt på christina i finalen med mindre hun står med stian. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Christina, nesten ikke til å kjenne igjen: *bilde* OMG spoiler! Nå vet vi at Christina ikke dør i de siste episodene. 6 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Vel vel.. Ingenting er avgjort enda Etter å ha sett torsdagens episode, så kan jeg bare si.. Gled dere! Kanskje det faktisk blir en VERDIG vinner i årets PH. Det var egentlig en veldig stor spoiler...Takk skal du ha Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Så kleint det blir hvis Mats sender ut Stian for å vinne "spillet i spillet". Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Så kleint det blir hvis Mats sender ut Stian for å vinne "spillet i spillet". paradise er irrelevant for meg, jeg fölger kun med for spillet i spillet sin del, gleder meg til finalen i morgen! 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Finalen er ikke før neste uke. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Finalen i spillet i spillet.... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hvis Stian ryker i morgen, så håper jeg Andreas og Christina vinner, slik at han kan slippe kula. Hadde vært så latterlig digg å sett trynet på Christina da! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg gleder meg helt latterlig mye til neste uke altså! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hvis Stian ryker i morgen, så håper jeg Andreas og Christina vinner, slik at han kan slippe kula. Hadde vært så latterlig digg å sett trynet på Christina da! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Er det gutta eller jentene som sitter i parsermonien i dag? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Det vet vi ikke før vi vet om Athena/Andreas får hevn. Leif. Endret 24. mai 2012 av Stine Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Kommer vell ann på om Athena ryker, eller evt noen andre om Andreas og Athena gjetta riktig? EDIT: For sen... Endret 24. mai 2012 av LFCboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå