Kakkki Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Verken Kristin eller Dennis er i juryen. http://no.wikipedia.org/wiki/Paradise_Hotel_(Norge)#Deltagere_Paradise_Hotel_Norge_Sesong_4_2012 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Kom med en skikkelig link, da. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Det blir bugga pga #'en, men bare dra over og lim http://bit.ly/KGLbJg Endret 20. mai 2012 av Snuzk1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Og Miguel bare «Andreas er ship ...», «... det er shipt», «det som er så shipt er at ...», «... og det er jo shikkelig shipt da!!!» Ship type. 2 Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Det er da på ingen måte sikkert at Stian eller Andreas i det hele tatt kommer til finalen. Jo det er rimelig sikkert at en av dem kommer til finalen. Det skal mye til om BÅDE Stian og Andreas ryker. Her er hva JEG tror, hvis guttene står med de jentene dem står med nå. Jury: Christina - Stemmer på Andreas Kristian Renè - Stemmer på Stian Maria - Usikkert. Antageligvis Stian Mats - Stemmer på Stian Miguel - Stemmer på Stian Athena - Usikkert. Kanskje Andreas. Tommy - Stemmer på Stian Mali - Stemmer antageligvis på Andreas siden Stian sendte henne ut. Christian - Stemmer på Stian Stian vinner knepent tror jeg Spekulasjoner fra min side ^^ Men verken Mats eller Miguel har sjans om de havner i en finale med enten Stian eller Andreas. Igjen, jeg tviler sterkt på at Miguel og Mats kommer til finaleuka Endret 20. mai 2012 av Reptilia Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Poenget med Paradise er jo at du aldri kan spekulere i hva som skjer, grunnet twister og lignende. Derfor man kan glede seg til hver episode! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Håper Stian vinner. Jovial type, dog noe gæærn. Men hva kan vel forvente av en PH deltager? Andreas burde virkelig ikke vinne. Makan til sutrete fyr. Burde melde seg inn i klubb sammen med Miguel, så kan de jamre sammen. Blir sikkert trivelig! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Stian er helt klart den som fortjener å vinne ja, jeg blir oppriktig lei meg om det blir ett annet utfall Lenke til kommentar
Seal Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Stian og Vida mener jeg er det perfekte vinnerparet! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Og Miguel bare «Andreas er ship ...», «... det er shipt», «det som er så shipt er at ...», «... og det er jo shikkelig shipt da!!!» Ship type. Får pækkærn av sånt. 2 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Hadde vært gøy å se om Camilla hadde sluppet kula om hun sto med Stian i finalen Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Å herregud. Christina ? Byebye Camilla Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Å herregud. Christina ? Byebye Camilla ? Forklar litt mer? Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Å herregud. Christina ? Byebye Camilla ? Forklar litt mer? Handler om at Christina gjør et valg hun angrer på.. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Angående tirsdagens episode Haha, Kristina har så lite selvinnsikt som det er mulig å få. Hvor mange ganger har ikke hun klaget på "måten" andre spiller på, og sagt at hun aldri i verden ville dolket noen i ryggen? Endret 21. mai 2012 av Kvikksølv Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Om onsdagens episode Spennende nå! Nå lever Stian farlig, han er avhengig av at det er guttene som sitter imorra. Går Athena ut blir det Andreas/Christina (Hun tar ikke Stian grunnet samvittighet for Camilla), Mats/Vida (Mats er fredet), Miguel/Maria (Med mindre han overbeviser Maria om at han er bedre likt, og kan vinne en finale) Hvis en gutt går ut derimot, veit man aldri hva som skjer. Gleder meg allerede til imorra! Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hvis Stian ryker i morgen, så vinner Andreas tror jeg.. Det kan også forklare hvordan Andreas og Camilla hadde råd til å dra til Praha forrige uke, siden de begge har nesten ingen inntekt eller formue på skattelistene... Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 De får ikke pengene før etter at finalen er sendt på TV, er det ikke så? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Er ikke verre enn å ta opp lån! Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Stemmer det. Og penger får de vel allikevel. Kjendiser vett. Russetreff og hele pakka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå