Emils. Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Torsdagens parsermoni er ute på viaplay. http://viasat.viaplay.no/Tv/Series/Reality/Paradise-Hotel/Season-4/170855/Paradise-Hotel.product Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2012 Hva er greia med at Tommy og Miguel står bak Maria i teaseren til TV3? Sykt irriterende om det der er en spoiler. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Ja, la også merke til det, dårlig av TV3, vise no sånt. Maria blir sikkert påvirka av "gruppa" til å velge Tommy, men har ikke Miguel no makt a? Med tanke på det kjedet?? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Har også sett Christina grine i reklamen.... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Her er svaret: Fordelen Kristian Rene får er at han får et gullkjede. Det gjør at han velge hvor personen som blir valgt bort skal stå. På parsermonien står Miquel og Tommy bak Maria. Maria velger Tommey og dermed er Miquel "ute". Men Kristian Rene velger å plassere Miquel med Maria igjen og vips så er Tommy ute. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Etter et par episoder av årets utgave gav jeg opp. Deltakerne fenget meg ikke, og det virket som den samme gamle oppskriften ble brukt i år også. Har programmet fornyet seg siden starten, eller er det fortsatt den samme gamle regla som tidligere? Er det nå noen grunn til å følge med igen? Jeg er ingen kritiker av slike programmer, men hadde mer sansen for Forever Eden og Paradise Hotel USA (sesong 1) som gikk en gang i tiden. Har PH fornyet seg i år? Endret 16. mai 2012 av Krølle Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Det er det samme gamle og nå vet folkene hva det går i. Litt kjedelig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Hva er greia med at Tommy og Miguel står bak Maria i teaseren til TV3? Sykt irriterende om det der er en spoiler. Det var jo faktisk drøyt avslørende. Jævlig dårlig as. Forresten, er jeg den eneste i landet som synes Christina er kul? Sett bort fra at hun er en infernalsk bitch i kronisk vranglås, altså. 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Forresten, er jeg den eneste i landet som synes Christina er kul? Det tror jeg faktisk du er... Beklager... 6 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Ja, hadde mistanke om at akkurat det var tilfellet. Jaja. 1 Lenke til kommentar
empetre Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Er ikke sikkert det er Miguel eller Tommy som ryker selvom de står bak Maria, da. Husk at Kristian René har en makt. I tillegg til at Miguel har en fordel. edit: dette er bare teorier, da jeg ikke har sett dagens eller morgendagens episode enda. Men virker ikke særlig gjennomført av TV3 om det skulle være tilfelle at enten Miguel eller Tommy ryker, nå som de har hatt det klippet i teaseren til neste episode. Endret 16. mai 2012 av empetre Lenke til kommentar
felicity Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Faen ta den forbanna flaksen til Miguel. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg håper Kristian får sendt hjem Andreas snart, for han har ikke måtte gjort en dritt for å få være der. Kristian og Miguels eneste sjanse for å vinne PH er hvis de begge står i en finale sammen. De gjør hvertfall det som er meningen der, nemlig å SPILLE. Noe de andre tydeligvis ikke enda ikke har forstått.. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Hvor blir det av torsdagens episode? Ser den ligger på viasat.viaplay.no. Men den siden nekter å spille av episoden... Lenke til kommentar
felicity Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg vil virkelig ikke si at alt der inne handler om å spille. Mye handler faktisk om relasjonen man bygger til andre mennesker. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Da vil jeg si at det optimale er en blanding på 78/22, der 22% går på spillet. Men man kan jo være heldig som Petter P og vinne på ren og skjær harmonisurfing. Endret 16. mai 2012 av Mumsen Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg tror det er 250% å passe inn i gruppa, 53% værra deg sjæl, 48% spill og 24% flaks. 1 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg vil virkelig ikke si at alt der inne handler om å spille. Mye handler faktisk om relasjonen man bygger til andre mennesker. Enig, det handler om å komme godt overens med alle der inne. Stian har kommet langt på å være positiv, jordnær og å komme godt overens med alle. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Stian eller Andreas vinner. Det er 80% sikkert. Miguel har ikke sjans i en finale, mats har heller ikke sjans. Med mindre de begge står i en finale da, men tviler på det. Så er det bare å prøve å forutse hvem som stemmer på hvem i en finale. Kristin, Dennis, Christina går garantert til Andreas. + noen få til. Resten går til Stian siden han er mest likt der inne, vips så vinner Stian PH! Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Det er da på ingen måte sikkert at Stian eller Andreas i det hele tatt kommer til finalen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå