Krokanrull Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Retilia: Helt riktig. Rart med det faktisk. De jeg vil si er "normale" er vel Stian, Tommy, Mali og Nina som jeg kommer på i farta. edit. Dette handler selvfølgelig om fremstilling osv. Men bare litt intuisjon. Endret 9. mai 2012 av Krokanrull Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Problemet med Mali er at hun ikke passer inn i PH. Hu er helt usynlig og gjør ikke damn shit for gruppa eller stemningen. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Jeg håper virkelig at Stian kicker ut Mats i dag! Endret 9. mai 2012 av stonhans Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Noen som vet når på dagen Viaplay legger ut nyeste episode? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Noen som vet når på dagen Viaplay legger ut nyeste episode? Den er der nå Endret 9. mai 2012 av stonhans Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Problemet med Mali er at hun ikke passer inn i PH. Hu er helt usynlig og gjør ikke damn shit for gruppa eller stemningen. Mali er så flat og intetsigende at det er flaut å se på. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Problemet med Mali er at hun ikke passer inn i PH. Hu er helt usynlig og gjør ikke damn shit for gruppa eller stemningen. Mali er så flat og intetsigende at det er flaut å se på. Flat er ordet, flatere menneske skal man lete lenge etter! Elsker den nye miniserien stian mads og vida har startet Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Vida er RÅ! Neida, skal slutte å skryte av meg selv. 2 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Problemet med Mali er at hun ikke passer inn i PH. Hu er helt usynlig og gjør ikke damn shit for gruppa eller stemningen. Mali er så flat og intetsigende at det er flaut å se på. Flat er ordet, flatere menneske skal man lete lenge etter! Elsker den nye miniserien stian mads og vida har startet + tommy Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Tommy, ja. Jeg glemmer alltid at Tommy er der inne, ettersom han aldri gjør noe. Annet enn når han veksler spytt med en av jentene der, selvsagt. Endret 9. mai 2012 av Vida 3 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Teit å disse Tommy bare fordi han ikke er en utleverende idiot som mange andre der inne. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Hm, kan ikke huske verken å ha vært teit eller å ha disset Tommy. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 For en fjott Maria er. Sitter å baksnakker Miquel i 7 episoder. Når hu endelig kan sende han hjem velger hu han fremfor Kristian. Synes det er litt tragisk egentlig, Han kommer lett til å droppe hu for noe bedre og vips så er hu ute. Dumt at Stian er såpass til kar at han tenker på trivsel fremfor konkurranse også. Hadde håpet Christina-stygga skulle ut, men neida - hu har å flaks som vanlig. Sitter der å skryter av at hu har vært der fra starten, men hun kom da inn hu også. Litt merkelig episode, men Stian er kongen uansett! Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Hm, kan ikke huske verken å ha vært teit eller å ha disset Tommy. Sa aldri du var teit, men negativ omtale om Tommy fordi han er litt mer passiv enn de andre er teit etter min mening. Om det ble mer klarere nå. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Drit kul episode idag, trenger flere sånne. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Edit; Skrev i feil tråd Endret 9. mai 2012 av empetre Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Du kan sikkert poste i rett tråd først? Lenke til kommentar
chainreaction Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Sjeldent jeg sier det her om det andre kjønn, men Christina er helt jævlig. Småfet besserwisser. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Skammer meg nesten litt over å være samme kjønn som Christina, makan til type. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg må le av Miguel, han tror han er den casanovaen også leverer han som en 16-åring i senga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå