Pow! Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Viaplay viser én dag i forveien. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Han nye var jo bare retarded 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Haha, ble satt ut av hele fyren ass. 1 Lenke til kommentar
empetre Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 De velger jo deltakere utifra personlighet, og så vel en potensiell gullgruva av utsagn fra ham. Gir jo god underholdning, gjør det ikke? Jeg flira iallefall godt av hvor teit det faktisk går ann å bli Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Når legges 9. mai episoden ut på Viaplay? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Når legges 9. mai episoden ut på Viaplay? Tirsdag kveld. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Når legges 9. mai episoden ut på Viaplay? Tirsdag kveld. Legges ut på dagtid. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 For en gjeng altså Karra til meg en viaplay jeg også gitt, uansett god underholdning de siste 2 episodene Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Dere som har Viaplay, ikke avslør noe da... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 De legger det i spoiler da,. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Om mads og stian.. Jeg kommer seriøst til å le hvis Mads finner på å sende hjem Stian for å få stå med Vida Lill.. Tror ikke Stian forstår at Mads faktisk er seriøs når han sier det. Blir isåfall epic å se trynet på Stian da Endret 8. mai 2012 av Reptilia Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Om mads og stian.. Jeg kommer seriøst til å le hvis Mads finner på å sende hjem Stian for å få stå med Vida Lill.. Tror ikke Stian forstår at Mads faktisk er seriøs når han sier det. Blir isåfall epic å se trynet på Stian da Forsvinner Stian blir det et tap. Spent på om serien klarer å heve seg uten han. Uten tvil den som faktisk holder orden og ro på rekkene til en viss grad. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Om mads og stian.. Jeg kommer seriøst til å le hvis Mads finner på å sende hjem Stian for å få stå med Vida Lill.. Tror ikke Stian forstår at Mads faktisk er seriøs når han sier det. Blir isåfall epic å se trynet på Stian da Forsvinner Stian blir det et tap. Spent på om serien klarer å heve seg uten han. Uten tvil den som faktisk holder orden og ro på rekkene til en viss grad. Nå fikk vi jo sett at "Må ha det litt sjow og"-gjengen egentlig ikke var så underholdne allikevel. Skal si paradise har tatt så opp så til de grader den siste uka. Tror Christina ryker imorgen, men hva som skjer med guttene hvis Stian klarer oppdraget sitt, skjønte jeg ikke. Må han velge ut en der og da? SIden man kan jo ikke ha parsermoni med 12 personer. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Om mads og stian.. Jeg kommer seriøst til å le hvis Mads finner på å sende hjem Stian for å få stå med Vida Lill.. Tror ikke Stian forstår at Mads faktisk er seriøs når han sier det. Blir isåfall epic å se trynet på Stian da Forsvinner Stian blir det et tap. Spent på om serien klarer å heve seg uten han. Uten tvil den som faktisk holder orden og ro på rekkene til en viss grad. Nå fikk vi jo sett at "Må ha det litt sjow og"-gjengen egentlig ikke var så underholdne allikevel. Skal si paradise har tatt så opp så til de grader den siste uka. Tror Christina ryker imorgen, men hva som skjer med guttene hvis Stian klarer oppdraget sitt, skjønte jeg ikke. Må han velge ut en der og da? SIden man kan jo ikke ha parsermoni med 12 personer. Sant det, men så synes jeg faktisk Stian har virket annerledes enn de andre. Han har ikke vært ute etter å liksom få all oppmerksomhet. Håper også Christina ryker. Kan ikke fordra kjerringa. Relativt idiotisk at hun kommenterer andre sitt utseende også. Nå har jeg ikke sett morgen dagens PH så jeg kan ikke svare meg Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Are og Iselin er kjærester WTF. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Are og Iselin er kjærester WTF. Sier det samme. Are takla jo ikke Iselin, var derfor han dro fra PH. Og nå er de kjærester.... FACEPALM. 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Mali er litt rar. Endret 8. mai 2012 av Wizzlee Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Mali er litt rar. Hun er en av de mest normale. Det er bare det at alle de andre er så dum eller latterlig så du TROR det er det som er normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå