Gå til innhold

Paradise Hotel 2012 Norge - Sesong 4 (mandag-torsdag kl. 21.30!) NB: SPOILERS I SPOILERTAG

Anbefalte innlegg

2. Andreas: Snakker som om han har løsning på alle verdens problemer, og er ganske tøff i trynet, men eigentlig bare en suppeguri. Noe han beviste da Camilla måtte ut. Tro virkelig høyt om seg og er en selverklært Alpha-male. I tillegg klarte han å foreslå 1 min stillhet for Dennis, beviset på at han er en klovn i en boble.

Lol? Andreas er jo så lite alpha-male som det mulig å få det og syns ikke det virker som han tror noe annet selv. Forøvrig enig i at 1 min stillhet var idiotisk. Syns forresten Maria burde vært på lista også, hun er jo sykt plagsom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2. Andreas: Snakker som om han har løsning på alle verdens problemer, og er ganske tøff i trynet, men eigentlig bare en suppeguri. Noe han beviste da Camilla måtte ut. Tro virkelig høyt om seg og er en selverklært Alpha-male. I tillegg klarte han å foreslå 1 min stillhet for Dennis, beviset på at han er en klovn i en boble.

Lol? Andreas er jo så lite alpha-male som det mulig å få det og syns ikke det virker som han tror noe annet selv. Forøvrig enig i at 1 min stillhet var idiotisk. Syns forresten Maria burde vært på lista også, hun er jo sykt plagsom.

Sykt enig, -Sindre.

Både Mads og Maria burde vært på lista.

Lenke til kommentar

Mats? Hva i all verden har han gjort, annet enn å ha en utenom snittet garderobe?

Synes han er ganske lavmælt og ålreit til å virke så "snobb".

Han kunne vært verre ja, men å skryte av hvor mye penger han brukte i 2011 på moro blir litt for kleint for meg, for å ta ett eksempel. Men absolutt, kunne vært verre.

Lenke til kommentar

Mats? Hva i all verden har han gjort, annet enn å ha en utenom snittet garderobe?

Synes han er ganske lavmælt og ålreit til å virke så "snobb".

Han kunne vært verre ja, men å skryte av hvor mye penger han brukte i 2011 på moro blir litt for kleint for meg, for å ta ett eksempel. Men absolutt, kunne vært verre.

Aah, ja det ja.

Jeg har inntrykk av at di fleste har sagt mye mer om seg selv enn det di har gjort utav seg i presentasjonsvideoene.

Feks Stian virka som en skikkelig ufordragelig klyse på sin. Han er jo bare good-guy!

Lenke til kommentar

Litt for good guy syntes nå jeg. Man trenger ikke bokstavelig talt slikke folk på ballene på å bli likt.

Håper på Tommy som jeg synes er en tvers igjennom jovial og trivelig type. Han tenker litt kort noen ganger, men han virker som en fin fyr!

Lenke til kommentar

Tommy og Stian er gode typer. Finnes ikke vondt i dem. Har ikke sansen for Miguel eller Christina what so ever. Måten hun oppførte seg på russetreffet i Halden var kvalmendes. Rota rundt med russ, drita, hes og ekkel stemme - og oppfører seg som om ho er mye finere og viktigere enn det hun er. Håper Nina kommer inn igjen, og vinner sammen med enten Stian eller Tommy. :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Hvis du synes Dennis er "tidenes douchebag" da har du ikke møtt skikkelige douchebags. Men men. Enig i mye du sa der. Var vel Miguel som mente det du sa om guds gave.

Dennis er helt lik Miguel, tror han er sykt deilig og tåler ikke at en konkurent er bedre enn ham. Han sier jo selv at han ikke tåler gutter som alle jenter faller lett for. Hvorfor? fordi han vil være den personen selv.

Stian er den med mest moral der inne og forstår alles situasjon og forstår faktsik Miguel, håper han sender ut en av de jentene, camilla, krsitin eller christina.

Lenke til kommentar

Syns Dennis er langt fra lik Miguel. Og tror hvertfall ikke det er misunnelse det ligger på. Men deg om det. Hvis du setter dem mot hverandre, taper Miguel med glans for min del. Ser ingen tegn til at Miguel er bedre enn Dennis på noen som helst måte. Jeg merket også at jeg irriterte meg over Miguel mye, ikke fordi jeg er misunnelig på han, men fordi han sier mye som er så latterlig og helt på trynet. Det gjorde selvfølgelig Dennis av og til også, men denne Miguel tar kaka.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

En annen ting jeg ikke kan fordra med Christina og Camilla er når de sa hva Miguel skulle velge sist uke. Bare attituden der får meg til å brekke meg langsom. Plus den hese stemmen hennes, oh lawd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...