Anonym234 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hvorfor griner Camilla hvis det er Maria som ryker? Og hvorfor skriver du spoilere, Reptilia? De skal i spoiler-tag. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 ******* kommer inn igjen i morgen.. For det første; spoilere skal i spoiler-tag og for det andre; nei, det gjør han ikke. Beklager, hvordan får jeg det inn i en "spoiler-tag"? Er ny på forumet :s Og jo, det er Miguel som kommer inn igjen. Vi kan gjerne vedde penger på det Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 ******* kommer inn igjen i morgen.. For det første; spoilere skal i spoiler-tag og for det andre; nei, det gjør han ikke. Beklager, hvordan får jeg det inn i en "spoiler-tag"? Er ny på forumet :s Og jo, det er Miguel som kommer inn igjen. Vi kan gjerne vedde penger på det Kan godt hende Miguel er den som kommer inn på mandag, men han kommer ikke inn i morgen. Vedder gjerne penger, ettersom jeg så episoden tidligere i dag. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 ******* kommer inn igjen i morgen.. For det første; spoilere skal i spoiler-tag og for det andre; nei, det gjør han ikke. Beklager, hvordan får jeg det inn i en "spoiler-tag"? Er ny på forumet :s Og jo, det er Miguel som kommer inn igjen. Vi kan gjerne vedde penger på det Kan godt hende Miguel er den som kommer inn på mandag, men han kommer ikke inn i morgen. Vedder gjerne penger, ettersom jeg så episoden tidligere i dag. Hvem ryker i morgen? Lenke til kommentar
Bellamella Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hvem ryker i morgen? Nina Lenke til kommentar
nybb Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Miguel kommer inn igjen i morgen.. Herrefred. Han ryker like fort ut igjen.. Synes Andreas virker så barnslig selv om han er litt morsom av og til.. er utrolig lei av at han og Dennis bare seiler seg igjennom uke etter uke.. Hadde vært epic hvis Kristian fucker det til for "firkløveren" nå Jeg har sett til og med torsdagens episode uten å se en snurt av Miguel, så jeg skjønner ikkve hva du prater om. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Miguel kommer inn igjen i morgen.. Herrefred. Han ryker like fort ut igjen.. Synes Andreas virker så barnslig selv om han er litt morsom av og til.. er utrolig lei av at han og Dennis bare seiler seg igjennom uke etter uke.. Hadde vært epic hvis Kristian fucker det til for "firkløveren" nå Jeg har sett til og med torsdagens episode uten å se en snurt av Miguel, så jeg skjønner ikkve hva du prater om. Vent til mandagens episode du:) han kommer inn igjen 100% sikkert. Endret 19. april 2012 av Reptilia Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Du sa i går "i morgen" er ikke rart folk protesterer da. Og for det andre: håper for guds skyld han ikke blir der lenge i så fall. Kvalmere type har jeg ikke sett siden jeg studerte på BI.. Og det bør jo si litt.. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Ja oppdaget nå først av at jeg sa "i morgen", beklager det. Men det er altså episode 25 han kommer inn igjen. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Det er bare og grine og si at du ikke hadde en sjangs, og at det er utrolig urettferdig, så kommer du inn igjen. Funket de tidligere sesongene, funket med Camilla, og funker sikkert for Miquel. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Camilla kom sikkert inn igjen pga. Andrea sutra 24/7 og ødela stemningen for de andre der inne. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Lydfolkene orket sikkert ikkke fjatet hans lenger. Fy faen så mye han syter og tjater, han er en veldig søt gutt, men hadde ikke orket så mye tjat. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Til lørdag blir det celebert selskap på meg. Skal hente Nina og kjøre hun til Halden (russe kick-off), så skal jeg kjøre flere av deltakerne til fredrikstad seinere. Prøve å få ut litt info av dem, om de blir drita nok 3 Lenke til kommentar
dercaS Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Faen steiki så mye syting og grining det er på det programmet der. "Åh buhu snufs snufs.. Kjent hverandre 3 uker og må dra ut fra de.." Sytpeisa! Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Er Kristian helt dum i hodet? "Ohh, jeg er den viktigste brikken i spillet" "Jeg får mer og mer å si" bla bla bla... Stormannsgale tulling! Han er jo helt outsider i gruppen... 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Til lørdag blir det celebert selskap på meg. Skal hente Nina og kjøre hun til Halden (russe kick-off), så skal jeg kjøre flere av deltakerne til fredrikstad seinere. Prøve å få ut litt info av dem, om de blir drita nok Hvordan fikk du arrangert det Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Utmerket research detektiv Dassen! 1 Lenke til kommentar
empetre Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Til lørdag blir det celebert selskap på meg. Skal hente Nina og kjøre hun til Halden (russe kick-off), så skal jeg kjøre flere av deltakerne til fredrikstad seinere. Prøve å få ut litt info av dem, om de blir drita nok Hvordan fikk du arrangert det Kjenner Stian fra vår tid som innebandyspillere (han var treneren min for en 4-5 år siden). Hatt grei kontakt med han siden det, og nå gjør jeg kjøretjenester for han. Han hjelper til å arrangere Kick-Offet (jobber i Sky Agency som arrangerer), så da ble jeg spurt om å hente Nina Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Iselin er virkelig grusomt stygg.. Ugh! :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå