Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iToMaN: Jeg bestilte minnekort(16Gb) sammen med Vita 10feb og minnekortet er med på sendingsbekreftelsen.

 

Ville da tro de får minnekort til riktig tid på lager. Men jeg vet ikke om flere nettbutikker er dårlig og random til å sende ut gode sendingsbekreftelser.

Endret av lyon
Lenke til kommentar

Ja, de har alltid informert meg hver gang jeg har kjøpt noe der, selv spill så gir de beskjed på at det er blitt sendt noe til meg :)

Tok å bestilte et ekstra 4GB kort, men det kommer vel ikke før torsdag eller fredag..

Viss jeg må vente en dag ekstra uten Vita gaming, da må jeg drikke for å få ut sorgen :p

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Kansellerte Rayman Origins fra CDON i går. Har en mistanke om at de ikke fårnspillet inn i det hele tatt ellermfør om veldig lenge. De har verken cover bilbde eller utgivelsesdato på det. Har kikket på en del kjente butikker. Enten så har de spillet ikke på lager, listet opp ellerså koster det 349 kr og jeg føler ikke jeg vil betale så mye. Så jeg venter til spillet faller i pris.

 

Ellers skal jeg hente Vita maskinen min i dag (har et 16 GB minnekort stående klar) så da er det bare å overføre de 5 Vita spillene fra PS3en til Vitaen som jeg skal anmelde i tilegg til å vente på Uncharted fra i posten. :)

Lenke til kommentar

Jeg er litt overrasket over at Game sendte dette med Bedriftspakke Postkontor fra Bring. Betyr ikke dette at de forsøker å levere på døra mi hjemme frem til 16 på dagen, for deretter å sende den til post i butikk dagen etterpå, noe som da fører til en ekstra dags ventetid? I så fall, hvorfor i all verden gjør Game dette? De leverer jo av åpenbare grunner ikke akkurat til bedriftskunder, og de aller fleste av oss er ikke hjemme om dagene.

Lenke til kommentar

Jeg er litt overrasket over at Game sendte dette med Bedriftspakke Postkontor fra Bring. Betyr ikke dette at de forsøker å levere på døra mi hjemme frem til 16 på dagen, for deretter å sende den til post i butikk dagen etterpå, noe som da fører til en ekstra dags ventetid? I så fall, hvorfor i all verden gjør Game dette? De leverer jo av åpenbare grunner ikke akkurat til bedriftskunder, og de aller fleste av oss er ikke hjemme om dagene.

Er nok for å få pakken frem i tide, raskere levering på det.

Ser det samme her også, men jeg er ikke hjemme. Ikke at bring noen gang har klart å levere en pakke til meg, de finner aldri døra.

Men har enda ikke fått minnekort sendt fra game, syntes det er ganske dårlig =/

Lenke til kommentar

Jeg fikk PS Vita 3G fra Elkjøp i morges, hentet på postkontoret. Heeeerlig maskin! Synd jeg bare fikk ti minutter med den før jobb, men det blir jo stas i kveld. Uncharted + Wipeout ligger og venter.

 

Men - er det noen som vet hvordan jeg får tak i forhåndsbestillingsgoodies...? Jeg finner ikke noe info om dette.

Lenke til kommentar

Veldig skuffa over game.no. De har sendt minnekortet og det kommer ikke til lansering. Å ikke nok med det så har de kansellert ModNations Racers, utrolig skuffet kunde er jeg..

Tror fra og med nå skal jeg bruke elkjøp uansett hva pris de andre sidene måtte komme med!

 

Fram med Vikingfjord Vodka for å døyve smertene! :tease:

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Til info.

PS store er nå oppe.

Det er foreløpig ingen vita spill der og den virker "tom" men man kan søke etter spill (kun psp spill og noen sanger/bilder).

 

Det som er morsomt er at det er en del PSP spill som ikke er i den offisielle "compatible" listen. Et eksempel er Grand Theft Auto Vice City Stories som jeg spiller på min PS Vita nå :thumbup:

 

Jeg merker at Vitaen emulerer PSP spill mye bedre enn den originale PSP maskinen. GTA har tidvis lav framerate på PSP systemet men det er helt "smooth" på PS Vita :new_woot:

Lenke til kommentar

Får sett ps vita spillene om du går på top list eller recently added :)

Jeg er veldig skuffet over PSP spill støtten tho, flere spill som var på SCEA sin liste som ikke man får lastet ned. (f.eks alt av final fantasy utenom det nyeste fighting spillet)

 

Men en veldig bra ting jeg har sett, prisene på spillene er ganske så bra. Ligger en del under butikk pris, og det må være første gang sony har lagt seg under butikkprisene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...