Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Tror det blir å laste med 3 spill på PSN når jeg får Vita

Det blir Super Stardust Delta, Motorstorm RC og Escape Plan

Sammen med disse 3 og de andre 5 spillene jeg venter så må dette være det største antall spill jeg har kjøpt i en lansering av en konsoll/håndholdt maskin ever!

 

Og største antall spill som går i glemmeboken om 1-3 måneder ever!:p er jo så og si INGEN lanseringsspill som er verdt å kjøpe!

 

Føler de spillene jeg har valgt går ikke i glemmeboken om 1-3 måneder. Så senere dette året skal jeg skaffe meg det som kommer som Gravity Rush, Wipeout 2048, LBP, maybe even COD, Ninja Gaiden Sigma, Persona 4 viss det blir crossplay og sikkert mange fler

Disse har jeg valgt:

Uncharted Golden Abyss

FIFA Soccer

Ultimate Marvel Vs Capcom 3

Modnations Racers Road Trip

Little Deviants

 

PSN spill

Escape Plan

Super Stardust Delta

Motorstorm RC

 

Og du votet på nei å plutselig skal du ha den, det bør du skifte på :p

 

 

Sånt! skiftet voten:P

 

Men er rimelig sikker på at ingen av de spillene du har valgt er verdt prisen:/

Escape plan blir sikkert husket siden det er litt "rart", og unchartet er tross alt uncharted:P

Men er ingen som er noen "stooore" titler på denne listen.

Er derfor jeg ikke kommer til å kjøpe noen spill før det kommer noe "stort" ut:)

 

Men jeg bør kanskje si at jeg ikke er den personen som kjøper mer en 1 spill om gangen og ikke sløser penger på alt som er NYTT eller ser bra ut. Jeg er den som må VITE at spillet er bra. og FIFA Soccer,

Ultimate Marvel Vs Capcom 3 og motorstorm rc er ikke akuratt noe som blir stort:P

Endret av Aizen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det blir å laste med 3 spill på PSN når jeg får Vita

Det blir Super Stardust Delta, Motorstorm RC og Escape Plan

Sammen med disse 3 og de andre 5 spillene jeg venter så må dette være det største antall spill jeg har kjøpt i en lansering av en konsoll/håndholdt maskin ever!

 

Og største antall spill som går i glemmeboken om 1-3 måneder ever!:p er jo så og si INGEN lanseringsspill som er verdt å kjøpe!

 

Føler de spillene jeg har valgt går ikke i glemmeboken om 1-3 måneder. Så senere dette året skal jeg skaffe meg det som kommer som Gravity Rush, Wipeout 2048, LBP, maybe even COD, Ninja Gaiden Sigma, Persona 4 viss det blir crossplay og sikkert mange fler

Disse har jeg valgt:

Uncharted Golden Abyss

FIFA Soccer

Ultimate Marvel Vs Capcom 3

Modnations Racers Road Trip

Little Deviants

 

PSN spill

Escape Plan

Super Stardust Delta

Motorstorm RC

 

Og du votet på nei å plutselig skal du ha den, det bør du skifte på :p

 

 

Sånt! skiftet voten:P

 

Men er rimelig sikker på at ingen av de spillene du har valgt er verdt prisen:/

Escape plan blir sikkert husket siden det er litt "rart", og unchartet er tross alt uncharted:P

Men er ingen som er noen "stooore" titler på denne listen.

Er derfor jeg ikke kommer til å kjøpe noen spill før det kommer noe "stort" ut:)

 

Uncharted til 349kr, Little Deviants til 170kr, Marvel til 100kr, Modnations til 349kr, FIFA 429kr som er vist det dyreste jeg har bestilt. Jeg har spart omtrent 600kr på å finne spill andre plasser :)

For meg er det lett verdt det! Blir nok å presse 10-15 timer pr spill de første ukene!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Marvel vs Capcom til 100 kr, hvor?

 

De som bestilte fra Game: Jeg husker da jeg bestilte 3ds maskinen derfra i fjor, da fikk jeg mail med sporingsnummer til Bring. Så hvis ikke det kommer i løpet av dagen, blir den kanskje ikke sendt før i morgen da. Får håpe de klarer å levere på release. Det klarer de ikke hvis de bruker vanlig post metode i morgen, men siden de bruker(iallefall brukte) bedriftpakke fra Bring skal kunne gå på en dag.

Lenke til kommentar

Jeg fikk leveringsbekreftelsen min fra Game.no for et par timer siden, så det er da i det minste bevegelse i ordresystemet deres for Vitaen. Har bestilt Uncharted og et 16 GB minnekort sammen med den. Vurderer en hel haug med andre spill, men de kjøper jeg trolig via PSN da jeg hater å måtte skifte minnekort. Uncharted blir litt spesielt siden det tar så mye plass, så det har jeg separat.

Lenke til kommentar

Til de som hadde forhåndbestilt PS Vita hos gamestop, kunne da få et spill til 100kr i det utvalget gamestop hadde.

Dermed så bestilte jeg Vita hos Gamestop, rabatt på både Uncharted GA og 100kr for Ultimate Marvel Vs Capcom 3 :)

 

Ser ut som også Gravity Daze eller som navnet skal være her Gravity Rush fikk en rimelig sjokkerende bra score av Eurogamer

 

http://www.eurogamer.net/articles/2012-02-20-gravity-daze-review

 

Et spill jeg hadde lyst på første gangen jeg så det for mange måneder siden.

Nå kan det vises seg som en god grunn til å skaffe det også når det kommer her til lands!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Jeg fikk leveringsbekreftelsen min fra Game.no for et par timer siden, så det er da i det minste bevegelse i ordresystemet deres for Vitaen. Har bestilt Uncharted og et 16 GB minnekort sammen med den. Vurderer en hel haug med andre spill, men de kjøper jeg trolig via PSN da jeg hater å måtte skifte minnekort. Uncharted blir litt spesielt siden det tar så mye plass, så det har jeg separat.

 

Ok fikk du sporingsnummer? Rart jeg ikke fikk mail..

Lenke til kommentar

Jeg fikk leveringsbekreftelsen min fra Game.no for et par timer siden, så det er da i det minste bevegelse i ordresystemet deres for Vitaen. Har bestilt Uncharted og et 16 GB minnekort sammen med den. Vurderer en hel haug med andre spill, men de kjøper jeg trolig via PSN da jeg hater å måtte skifte minnekort. Uncharted blir litt spesielt siden det tar så mye plass, så det har jeg separat.

 

Ok fikk du sporingsnummer? Rart jeg ikke fikk mail..

 

Jepp, fikk sporingsnummer og alt. Bestilte 20. januar, så det er mulig de tar dette i samme rekkefølge som bestillingene (uten at jeg vet noe om når du kjøpte).

Lenke til kommentar

Stemmer. Ja mulig det er slik, men uansett selger de jo Vita'er fremdeles, så om de var utsolgt skulle det kanskje stå, slik som noen av deres Vita spill er utsolgt. Jeg bestilte 10 feb. Fikk mail etter ordebekreftelsen om at jeg hadde bestilt Vita og at jeg vil få Rayman gratis osv. Har du sjekka om det er bedriftspakke Bring?

Lenke til kommentar

Skal hente min Vita maskin i morgen på postkontoret. :) Vurderer å ta den med og åpne den på skolen også. :p

 

Elkjøp sendte også Uncharted spilelt mitt i dag. Får det nok på Onsdag-Torsdag. Elelrs blir det nok å overføre Wipeout, Everybody's Golf, Little Deviants, ModNation og Reaility Fighters fra PS3en til Vitaen. :)

 

Nå håper jeg bare CDON sender Rayman snart!

Lenke til kommentar

Stemmer. Ja mulig det er slik, men uansett selger de jo Vita'er fremdeles, så om de var utsolgt skulle det kanskje stå, slik som noen av deres Vita spill er utsolgt. Jeg bestilte 10 feb. Fikk mail etter ordebekreftelsen om at jeg hadde bestilt Vita og at jeg vil få Rayman gratis osv. Har du sjekka om det er bedriftspakke Bring?

 

Ja det er bedriftspakke gjennom Bring, og sporingen sier at den nå er levert inn på postkontor i Oslo. Jeg fikk aldri noen bekreftelse på at jeg hadde bestilt Vita eller ville få Rayman Origins, selv om de sa på spørsmål hos kundeservice at alle som hadde bestilt ville få så langt lageret rakk. Jeg er innstilt på å ikke få det, så får det heller bli en positiv overraskelse om noe annet skjer.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål angående PSP Vita: Bør jeg kjøpe det? Skal snart ut på en lang flytur, og må ærlig innrømme at jeg har litt frykt for å fly. Helt irrelevant info, men tenkte dere burde vite det :p

Har en iPad, og en ødelagt PSP (Første generasjon). Er snakk om masse penger, og er ganske usikker på om jeg skal kjøpe en. Hvor mange spill finnes det til PSP Vita per dags dato? Er litt usikker på om noen av dere her har fått den, men lever den i så fall opp til forventningene?

 

Kommer sikkert med flere spørsmål snart, men nå begynner Brille på NRK1, og tenkte jeg skulle få med meg det, hehe. Takker og bukker for svar!

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilke spill som er i kampanjen gamestop har? ringte gs idag men såklart viste han ikke noe:P

Noen andre som har ringt eller kanskje jobber på gamestop som vet noe?

 

 

PS: fikk vite at uncharted ikke var i tilbudet(typisk:P)

 

post-5372-0-53488700-1329771713_thumb.jpg

 

Dem som har levert inn 3DS i bytte kan betale 100kr for å få et av disse spillene.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...