Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden

Xposure

190 stemmer

1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått svar ang. retur hvis pakken ikke hentes osv.; det var ikke interessant for dem, sender uansett noen som kan plukke opp pakken.

Jaja.

Hvorfor ikke velge det lette når man kan gjøre det vanskelig?

Har vært i kontakt selv. Fikk bare en standardmail tilbake som oppsummerte det de sendte sist. Selv om jeg ga all informasjon de ba om... Spennende å se hvordan det her løser seg.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått bekreftelse av Vita+Tearaway bundelen nei :p

Har ikke fått det jeg heller. Står bare tearaway, men de har klart å sende vitabundelen :-P

Jeg fatter ikke at de merket det tidligere. Må jo ha ringt en bjelle et sted. Ser for meg det er forhåndsbestilt betydelig flere tearaway enn tearaway bundles.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Vita er ikke designet for mer enn 1 brukerkonto. Det er mulig på bytte mellom to kontoer, men det er et herk.

Kort sagt, må man resette maskina til fabrikk-tilstand for å bytte konto. Den formaterer minnekortet silk at man mister alt som er lagret og gjort på maskina, det er heldigvis mulig å ta backup før man går i gang og overføre tilbake etterpå. Spill kjøpt på den gamle kontoen vil uansett ikke fungere på den nye, og omvendt når du bytter tilbake. Hele prosessen tar 4-5 minutter å gjennomføre. I mine øyner ikke verdt å holde på med med mindre det er spill man ikke kan skaffe på andre måter.

Edit: Prisene på psn er stort sett gode slik at det er ikke like mye å spare som på ps3/4. Tearaway koster for eksempel 192 kroner på psn, noe som faktsik er lavere enn på amerikansk psn(35$).

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Ahh, er det så billig ja. Okei, takk skal du ha :)

Tror ikke jeg gidder.

Hva er eventuell negative konsekvenser ved å gå helamerikansk med både PS4 og Vita? Altså bruke en amerikansk konto som hovedkonto. Er ikke særlig knyttet til min nåværende PSN-profil, har ikke brukt den til onlinespilling så jeg har få venner der inne og har heller ikke kjøpt noen spill enda.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Touchpaden på baksiden.

Jeg har enda ikke fått eller hørt noe fra Zavvi, merkelig, lurer på hva som har skjedd der. Spennende å se.

Jeg har tatt kontakt, men bare fått et standardbrev med et returskjema. Men spent på hva jeg får i postkassa. Og om jeg hører noe mer fra zavvi. Skal sende beskjed om at jeg har mottatt pakken og at de må ordne henting. Men syns det er bedritent at de holder igjen spillet mitt til de får sin vare tilbake. Har gledet meg til å spille dette i julen, men i dette tempoet har jeg det vel ikke før utpå nyåret. Så er siste gang jeg bestiller fra zavvi.

Lenke til kommentar

Ja, er svake greier, jeg er ikke imponert. De kunne iallfall ha sendt spillet fra lager slik at vi fikk det. Kan godt hende at jeg bare driter i å hente pakken på postkontoret så sendes den automatisk i retur. Så det blir ikke noe av henting altså? Var jo det dem ville, sende noen for å hente.

Lenke til kommentar

Ja, er svake greier, jeg er ikke imponert. De kunne iallfall ha sendt spillet fra lager slik at vi fikk det. Kan godt hende at jeg bare driter i å hente pakken på postkontoret så sendes den automatisk i retur. Så det blir ikke noe av henting altså? Var jo det dem ville, sende noen for å hente.

Grunnen til at de vil du skal hente er fordi du skal fylle ut returskjema med et returnummer. Er nok derfor de ønsker dette. Er sikkert lettere å organisere varen inn til varehuset igjen(vi snakker om et firma som omsetter for 145 millioner pund i året).

Jeg skal fylle ut skjemaet og be de sende et bud. Men spørs om ikke jeg bare hever kjøpet og kjøper det digitalt. Hadde håpet å spille dette i julen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...