Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden

Xposure

190 stemmer

1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere enn meg som har bestilt Tearaway fra Zavvi og fått denne mailen i dag?:

Thank you for your recent order for Tearaway PS Vita. xxxxxxxxxx.

We are very sorry to inform you that due to an error in our warehouse we have dispatched the incorrect product.
We are contacting you in order for us to arrange a collection of the incorrect item which is on the way to you.
If possible, please keep the parcel in its original packaging ready to hand back to the courier.
Please can you clarify the following information so that we can arrange this as soon as possible?

Tror nok dette var første og siste gang jeg bestilte fra denne siden ja :-p Blir spennende å se hva man får da :-p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Har bestilt derfra før, da var det ingen problemer. Nå var det derimot verre.

EDIT: Har sendt Vita-pack istedet?! Shit, ja det er en skikkelig blunder. Da er man vel nødt til å sende det tilbake også siden det var såpass ille :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Hmm, Zavvi vil ha dette fra meg

A suitable collection address
A suitable day for collection
The date the item was received
Your contact number

Kjenner min skeptiske sans slå til, men, kommer jo fra customer service der så skal være greit. Vil ikke ha bandidos på døra :p

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Kan forstå det ja... Herregud.... Hva gjør de med folk som ikke returnerer? :-p Er jo uansett et kjempeutlegg mtp. frakt osv. Og at det ikke er merket idet de pakker. Selv betalte jeg 18.99 pund for spillet. Er jo en rimelig billig PSVita :-p

Blir vel å ta kontakt med de ja :-)

Hmm, Zavvi vil ha dette fra meg

A suitable collection address
A suitable day for collection
The date the item was received
Your contact number

Kjenner min skeptiske sans slå til, men, kommer jo fra customer service der så skal være greit. Vil ikke ha bandidos på døra :p

Merk at de vil ha dette tilsendt via meldingssystemet i nettbutikken da og ikke på epost.

Lenke til kommentar

Pakken må vel hentes på postkontoret siden den ikke får plass i postkassen. Kan vi ikke bare be dem sende den i retur da? Må vel være lettere enn å få en på døren som skal hente den.

Det jeg og tenker, men de ønsker jo ikke det ifølge meldingen vi har fått... Der ønsker de jo at vi noterer dato vi mottok den og bare la den være uåpnet. Får sende på en melding og høre hva som blir lettest fra Norge.

Lenke til kommentar

Unødvendig mye stress for oss dette. Burde få Tearaway gratis som kompensasjon :p

Eller bare la oss beholde Tearaway og sende tilbake Vita'en. Men kan jo fint være at bundelen bare er en nedlastningskode. Noe som var litt av hovedpoenget med at jeg bestilte spillet i utgangspunktet.

Men jeg avventer til jeg får pakken. Kan jo hende de har klart å sende noe annet til meg. Bundelen var noe jeg leste på et britisk forum. Kan jo være at det er noe annet som kommer i postkassa mi. Så når den pakken kommer så sender jeg melding og hører hva jeg skal foreta meg videre.

Lenke til kommentar

Æsj, trenger ikke å stresse med dette her nå kjenner jeg. Skal uansett he Tearaway i fast form, ikke nedlastbar, var derfor jeg bestilte det.

Samme her. Hadde virkelig gledet meg til dette spillet. Og når blir det vel enda mer forsinket (med mindre spillet ligger ved i fysisk form og vi får beholde det (eller hele pakka for den del :D))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...