Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jak and Daxter-trilogien er jo del av playstation plus nå. Så du trenger jo ikke kjøpe det ...?

 

Lasta det nettopp selv, uten å betale en krone. Ahh, minner :)

Ser nå at du spurte meg. Har ikke Playstation Plus, dog har jeg noen 30 dagers kuponger liggende (skal uansett kjøpe Plus når PS4 kommer). Hadde derfor vært kjipt å bruke opp kupongen hvis jeg ikke hadde plass til spillet. :)

 

Apropos dette, når er det gratis spillene fases ut og det kommer nye? Planen er å bruke kupongen dagen før de gamle spillene fjernes og nye kommer. Kunne tenkt meg New Little King's Story, Urban Freestyle, Stealth Inc. itillegg til J&D Trilogien.

Lenke til kommentar

Jeg spiller The Precursor Legacy om igjen for å kapre Platina-trophiet, og det er bedre enn jeg kunne huske. Dette spillet var noe av det som virkelig skapte PlayStation 2. Herre min hatt, jeg digger dette spillet!

 

Jak II var en smule morsomt når jeg var for liten til å skjønne bæret, og bare hadde gleden av å stjele kjøretøy og meie ned vakter med dem. Nå er jeg bare lei meg for den voldsomme endringen ND ga serien.. :(

Endret av Muffinrex5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser nå at du spurte meg. Har ikke Playstation Plus, dog har jeg noen 30 dagers kuponger liggende (skal uansett kjøpe Plus når PS4 kommer). Hadde derfor vært kjipt å bruke opp kupongen hvis jeg ikke hadde plass til spillet. :)

Apropos dette, når er det gratis spillene fases ut og det kommer nye? Planen er å bruke kupongen dagen før de gamle spillene fjernes og nye kommer. Kunne tenkt meg New Little King's Story, Urban Freestyle, Stealth Inc. itillegg til J&D Trilogien.

Koster det ikke bare 30 kroner i måneden da? Forstår ikke at du orker å styre med det der rabattgreiene :) når ps4 kommer så må du jo ha det for å spille online også

Lenke til kommentar

Koster det ikke bare 30 kroner i måneden da? Forstår ikke at du orker å styre med det der rabattgreiene :) når ps4 kommer så må du jo ha det for å spille online også

Poenget er at 90 dager Plus koster 119kr, da ble plutselig ikke spillene "gratis" lengre. :p Synes bare det er kjekt å bruke kupongen når jeg først har den.

 

Men ingen som vet når tidligere spill fases ut og nye kommer? Kjekt å vite uansett. :)

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

Poenget er at 90 dager Plus koster 119kr, da ble plutselig ikke spillene "gratis" lengre. :p Synes bare det er kjekt å bruke kupongen når jeg først har den.

 

Men ingen som vet når tidligere spill fases ut og nye kommer? Kjekt å vite uansett. :)

Skjer hver måned. Noen blir byttet ut og noen går videre til neste måned. Kommer en update på Playstation sin blogg før hvert månedsskifte.

 

Etter at abonnementet går ut så mister man spillene også.

 

Og butikken til Playstation oppdateres hver onsdag og PS Plus spillene byttes som regel den første onsdagen i måneden.

Lenke til kommentar

Jeg har nå kjøpt Sly Cooper på nytt, på PS Store, håper jeg får til engelsk tekst og tale nå, eller blir jeg småsur.. :( Holder på å laste ned, men jeg må si at Vitaen ikke er noe særlig god til å laste ned i stand by.. Jeg har også huket av for at wifi skal fungere i stand by, eller hva det nøyaktig står.. Hender hele tiden at den stopper nedlastingen og jeg må trykke resume en del ganger før den blir ferdig, enda den står av og til i lader også..

 

Forøvrig, bøyer jeg meg i støvet over Jak and Daxter-feilskrivingen! :p hehe..

 

Når kommer forresten nytt innhold for Plus-brukere?

 

Og, noen som får til å connecte Vitaen til et trådløst nettverk hvor ssid er hidden?

 

Takk, takk! :)

 

Synes forøvrig at det er en knall håndholdt konsoll! :)

Lenke til kommentar

Jeg har nå kjøpt Sly Cooper på nytt, på PS Store, håper jeg får til engelsk tekst og tale nå, eller blir jeg småsur.. :( Holder på å laste ned, men jeg må si at Vitaen ikke er noe særlig god til å laste ned i stand by.. Jeg har også huket av for at wifi skal fungere i stand by, eller hva det nøyaktig står.. Hender hele tiden at den stopper nedlastingen og jeg må trykke resume en del ganger før den blir ferdig, enda den står av og til i lader også..

 

Forøvrig, bøyer jeg meg i støvet over Jak and Daxter-feilskrivingen! :p hehe..

 

Når kommer forresten nytt innhold for Plus-brukere?

 

Og, noen som får til å connecte Vitaen til et trådløst nettverk hvor ssid er hidden?

 

Takk, takk! :)

 

Synes forøvrig at det er en knall håndholdt konsoll! :)

Nytt innhold kommer hver eneste måned, med en stor rullering hver 3. måned, om jeg husker riktig.

 

Aner ikke om du kan koble til et nettverk med skjult SSID, nei :(

Lenke til kommentar

Akkurat lastet ned den kjempepatchen og skulle til å begynne på Killzone, men så er det pokker meg på norsk. Bare det å spørre om jeg vil starte Nytt Felttog og om jeg vil ha Gørr av eller på er nok til å få meg til å ville ha engelsk. Kan ikke se at det er mulig å skifte i menyen på spillet, så må vel inn i selve menyen på konsollen da. Unødvendig.

 

Edit: Spilt litt nå. Liker det så langt.

 

Edit 2: Haha, oversetteren :lol:

 

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar

Bone: En med samme problem som deg, bare polsk. Er et par tips du kan prøve hvis du leser gjennom http://community.eu.playstation.com/t5/PlayStation-Vita-Technical-Help/Sly-Cooper-Thieves-in-Time-Vita-version-Language-problem/td-p/18630416

Takk for svar! :)

 

Jeg kom til den siden når jeg googlet selv tidligere, men kom vel frem til at man er stuck med språket på Vita-kopien, og den digitale fra PS Store.. løsningen er å kjøpe BR-versjonen til PS3, den gir visstnok muligheten til engelsk språk.. Men, er lei av å bruke mer penger på samme spill! :( Så hadde lyst til å ringe noen og "kreve"/be om litt hjelp til å få engelsk versjon.. Så.. Sony?

 

Takk igjen! :)

Lenke til kommentar

Hei folkens!

 

Jeg skal i militæret på søndag, og lurer på å skaffe meg en PS Vita til jeg drar, som kan underholde meg under året i teneste. Det jeg lurer på er om dere bruker Vita'en deres, og om dette er penger som er vell verdt å bruke. Har blitt lansert en ny Vita, men ser ikke noen grunner til å vente på den siden det ikke var de største endringene, i tillegg til at de har bytta til LCD på den nye.

 

Spørsmålet er uansett som følger: Er den verdt å kjøpe? Er det gøy å spille? Blir den lagt i skuffa etter ikke alt for lang tid?

 

Takker på forhånd for svar.

 

Edit: Eier PS3, bruker denne en del, mye til Fifa med venner, men også til de større spillene, som alle fra Naughty Dog, GTA IV og nå V. Den har stått på i ganske mange timer. Skal kjøpe PS4 med en gang jeg dimmer neste år.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...