Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Ja, er som regel det.. hehe.. Det latterlige er jo jeg, med mine 35 år, har holdt på siden før Super Mario kom ut på NES, og fra mine 386-dager, og alltid gir, dette tipset til folk når det er noe som ikke fungerer, ikke klarte det selv! :D hehe, huff!

 

 

Anyhoo..

 

Jeg har kjøpt Assassins Creed Liberation og Rayman Origins på disk, og kjøpt/lastet ned Ratchet & Clank Size Matters, Uncharted Golden Abyss, Gravity Rush, Jax and Dagger Trilogy, Pandemonium, Spyro Trilogyy.

 

Vurderer å kjøpe Metal Grear Solid-pakken med to spill, og Sly Cooper: Thieves in Time..

 

Disse to å anbefale? Bortsett fra Metal Gear (+Solid Snake) på NES har egentlig hele MG-serien vært uprøvd.. og Sly Cooper virker også kanskje som i min gate?! Eller hva synes dere?

 

Men, også, når dere ser hva jeg har listet opp, er det noen andre spill dere tror vil passe for meg? Sport-, bil-, sloss, og jrpg-spill er ikke helt for meg..

 

 

Takker igjen! Føler jeg spammer tråden litt, men det gir seg nok snart! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra at det ordnet seg ihvertfall. :) Du spammer ikke, er bare hyggelig med litt aktivitet i denne tråden. Hvis du liker skytespill kan du prøve Killzone: Mercenary (er betaen fortsatt åpen?). Likte betaen veldig godt selv.

 

Hvor stor plass tok forresten Jak and Daxter trilogien? Har ikke PS Plus, dog har jeg noen prøvekuponger, så hadde vært kjipt å bruke dem opp hvis jeg ikke har plass til spillet på minnekortet. Hvis du liker platform spill kan du også kjøpe LBP og kanskje Tearaway som snart kommer.

Lenke til kommentar

 

Sly Cooper: Thieves in Time..

 

 

 

Jeg har spilt det på PS3 og likte det ganske godt. Er vel kanskje det nest beste spillet i serien, etter Sly 2. Sly er ganske enkle spill, men det kan jo ofte være koselig det. Koster bare 99,- på cdon, og mener jeg har sett en rabattkode på 50,- i en av GTA-trådene http://cdon.no/spill/sly_cooper_thieves_in_time-22312836

Lenke til kommentar

Aerow, hvordan finner jeg ut hvor mye plass noe tar?

 

 

Kjøpte Sly Cooper, men svarte da.. Kun NORSK tekst og tale? Ja altså, bortsett fra finsk, dansk og svensk.. Hva med engelsk? Dette var noe skuffende.. Noe jeg kan gjøre for å få til engelsk? Eller må jeg kjøpe nytt i så fall?

 

Hvirdan er det å kjøpe Vita-spill på eBay? Noe sperringer?

 

 

Selv har jeg 16 GB.. Har 5-6 GB plass igjen.. Fornøyd så langt! Spilt mest Uncharted! :)

Lenke til kommentar

Aerow, hvordan finner jeg ut hvor mye plass noe tar?

Kjøpte Sly Cooper, men svarte da.. Kun NORSK tekst og tale? Ja altså, bortsett fra finsk, dansk og svensk.. Hva med engelsk? Dette var noe skuffende.. Noe jeg kan gjøre for å få til engelsk? Eller må jeg kjøpe nytt i så fall?

Hvirdan er det å kjøpe Vita-spill på eBay? Noe sperringer?

Selv har jeg 16 GB.. Har 5-6 GB plass igjen.. Fornøyd så langt! Spilt mest Uncharted! :)

Trykk på spillikonet til det dukker opp en boble med "...", trykk igjen på den så kommer det opp hvor mye plass spillet tar. :)

 

Når det gjelder norsk språk slet jeg med dette selv på LBP. Løsningen var å endre systemspråket på Vitaen til engelsk. Siden Vita er regionfri burde det gå bra å kjøpe fra eBay.

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

Fysisk..

 

Hmm, da er det nok ikke så mye å gjøre med dessverre. Veldig kjipt når man ikke kan velge engelsk språk.

 

Har forresten kommet en spillpakke som gir veldig mye for pengene. 8GB minnekort, LittleBigPlanet, WipEout 2048 og masse andre småspill til 349kr. Ikke så verst pris. :)

 

Jak & daxter, takk.. Sånne feil er litt irriterende :p

Unødvendig å pirke på.

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

Hehe.. Vet du, jeg liker også å skrive slike ting riktig, så jeg kikket på informasjonen som kom opp når jeg skulle sjekke størrelsen spillet tok.. Og der sto det "and" .. Jg prøvde i hvert fall! Ikke min feil at spillet selv ikke klarte å skrive riktig! :p

 

 

Hmm.. Vurderer litt å kjøpe den digitale versjonen også da.. Takler ikke helt norsk tale! Hva med engelskspråkelige som bor i Norge da? I Skandinavia..? Hmm.. Hvor får de tak i spill? Hmm.. :(

Lenke til kommentar

Er helt riktig å skrive "Jak and Daxter" og ikke "Jak & Daxter". Tror heller han reagerte på Jax and Dagger. :)

 

Er ikke helt sikker på om den nedlastbare versjonen er på engelsk, men er større sjanse for det ihvertfall. Sjekket om ikke engelsk språk har gjemt seg etter eller annet sted i innstillingene?

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...