Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Får jeg med 200 kroners PSN kortet i pakken fra Spaceworld? Noen som vet noe om det?

 

Har fått kodene mine til å laste ned Wipeout 2048, ModNation Racers, Reality Fighters, Everybody's Golf og Little Deviants nå. :D

 

Laster de bare ned på PS3en så overfører jeg til til Vitaen når maskinen kommer. :)

Endret av fantomena
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke butikker har PS Vita Wi-fi versjonen til gunstigs pris?

Og hvor er det billigst å kjøpe minnekort?

 

 

Hvis du forhåndsbestiller hos Spaceworld, så får du med en 200 kroners PSN voucher, da mangler du bare rundt 100,- for å kjøpe et spill. (Antar jeg, norske PSN-priser er vel ikke annonsert enda.) Spillsjappa.no har minnekort til bra priser.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Ser endel nettsider er gått tom for 16 og 8gb brikkene, håper virkelig ikke butikker får for få brikker. For da er jo maskinen ikke mulig å spille med..

 

Jeg ringte å reserverte en 16gb brikke igår hos Gamestop, dem skulle ha 550kr for 16gb utgaven nå..... etterspørselen øker og prisen går opp.....

Lenke til kommentar

Ser endel nettsider er gått tom for 16 og 8gb brikkene, håper virkelig ikke butikker får for få brikker. For da er jo maskinen ikke mulig å spille med..

 

Jeg ringte å reserverte en 16gb brikke igår hos Gamestop, dem skulle ha 550kr for 16gb utgaven nå..... etterspørselen øker og prisen går opp.....

 

Har du prøvd Elkjop.no? Fikk mitt 16 GB minnekort fra dem i går.

 

PS: Noen som vet når tid nettbutikkene sender Vita spillene sine? Har bestilt Rayman Origins fra CDON og Uncharted fra Elkjop.no, men ingen har sendt dem enda.

Lenke til kommentar

Kjipt at jeg sitter med 5 Vita spill på PS3en som jeg trenger bare å overføre til maskinen i tillegg til et 16 GB minnekort, men ingen Vita. :p Om ikke CDON og Elkjøp sender spillene mine i morgen blir jeg litt sint.

 

Game.no har heller ikke sendt minnekortet på 16GB og mitt ModNations Racers. Begynner å lure om de klarer å levere disse tingene til lansering. Viss ikke de klarer det så bruker jeg aldri game.no mer! Pluss jeg bestilte disse tingene for flere måneder siden

 

Har hørt at Game lider nå for tiden. Blant annet har dem sagt opp en god del ansatte i Storbritannia.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Tok meg ikke lang tid å innse at 16GB trolig er en smule lite, fem psp-spill er installert, og bare 9 GB igjen. Planlegger å kjøpe 3-4 spill digitalt på onsdag så da er det ikke store plassen igjen på minnekortet allerede. Dermed var 32GB bestilt.

Lenke til kommentar

Tok meg ikke lang tid å innse at 16GB trolig er en smule lite, fem psp-spill er installert, og bare 9 GB igjen. Planlegger å kjøpe 3-4 spill digitalt på onsdag så da er det ikke store plassen igjen på minnekortet allerede. Dermed var 32GB bestilt.

 

hvor har de 32gb kort? finner ingen

Lenke til kommentar

Er det en eller annen måte man kan skaffe seg ratis spill på?

Har lest litt rundt om folk som sier de har fått seg noen gratis nedlastbare spill pga 2 kontoer eller noe slik'? noen som kan hjelpe meg litt med å forstå her:P

 

Det er 2 måter. Den ene måten er å dele kontoer (so mer lovlig ifølge Sony), den andre måter er den onde måten som jeg ikke vil anbefale noen å bruke. Ta heller å støtt Sony og utviklerne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror det blir å laste med 3 spill på PSN når jeg får Vita

Det blir Super Stardust Delta, Motorstorm RC og Escape Plan

Sammen med disse 3 og de andre 5 spillene jeg venter så må dette være det største antall spill jeg har kjøpt i en lansering av en konsoll/håndholdt maskin ever!

 

Og største antall spill som går i glemmeboken om 1-3 måneder ever!:p er jo så og si INGEN lanseringsspill som er verdt å kjøpe!

Lenke til kommentar

Tror det blir å laste med 3 spill på PSN når jeg får Vita

Det blir Super Stardust Delta, Motorstorm RC og Escape Plan

Sammen med disse 3 og de andre 5 spillene jeg venter så må dette være det største antall spill jeg har kjøpt i en lansering av en konsoll/håndholdt maskin ever!

 

Og største antall spill som går i glemmeboken om 1-3 måneder ever!:p er jo så og si INGEN lanseringsspill som er verdt å kjøpe!

Vil nå ikke si det, blandt de 26 spill lanseringene ute har jeg iallefall funnet meg 6-7 som virket som noe man må ha. Kjøpte også et par andre som virket litt kule ut.

Men skal jo ikke si noe før jeg faktisk har spilt de men iallefall Uncharted ser ut til å være et veldig godt kjøp.

Lenke til kommentar

Er gode lanserings spill, men ser ikke ut som noen er noe man MÅ ha for min del:/ har hørt at uncharted ikke skal være verdt full pris. Men det er et spill jeg må ja, men venter nok til det blir billigere eller at jeg får det gratis når jeg henter vitaen.

 

Men er det noen gode psp spill jeg bør kjøpe ifra psn store? har ikke psp ifra før så tenkte jeg kunne kjøpe noen billige psp klassikere vis noen vet om noen:D?

helst noen som ikke er så dyre! oppnå pris så er dere greie!:D takk

Endret av Aizen
Lenke til kommentar

Tror det blir å laste med 3 spill på PSN når jeg får Vita

Det blir Super Stardust Delta, Motorstorm RC og Escape Plan

Sammen med disse 3 og de andre 5 spillene jeg venter så må dette være det største antall spill jeg har kjøpt i en lansering av en konsoll/håndholdt maskin ever!

 

Og største antall spill som går i glemmeboken om 1-3 måneder ever!:p er jo så og si INGEN lanseringsspill som er verdt å kjøpe!

 

Føler de spillene jeg har valgt går ikke i glemmeboken om 1-3 måneder. Så senere dette året skal jeg skaffe meg det som kommer som Gravity Rush, Wipeout 2048, LBP, maybe even COD, Ninja Gaiden Sigma, Persona 4 viss det blir crossplay og sikkert mange fler

Disse har jeg valgt:

Uncharted Golden Abyss

FIFA Soccer

Ultimate Marvel Vs Capcom 3

Modnations Racers Road Trip

Little Deviants

 

PSN spill

Escape Plan

Super Stardust Delta

Motorstorm RC

 

Og du votet på nei å plutselig skal du ha den, det bør du skifte på :p

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Holder en finger på Escape Plan. Elelrs venter je glitt med å kjøpe spill på PSN. Får jo med et 200 kroners PSN kort fra Spaceworld. :)

 

Dessuten har ejg jo disse spillene imens derav Rayman og Ucnharted er de eneste spillene jeg har bestilt, de andre er anmelselseskopier jeg allerede har fått:

 

Rayman Origins

Uncharted: Golden Abyss

Everybody's Golf

Wipeout 2048

ModNation Racers: Road Trip

Little Deviants

Reality Fighters

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...