Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden

Xposure

190 stemmer

1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?

Anbefalte innlegg

Elkjøp leverer ikke på leveringstider, det skal være sikkert. Har hatt god erfaring med Cdon ellers.

Det skal absolutt ikke være sikkert. Jeg har blitt trofast kunde av elkjøp på konsollspill ettersom all min erfaring er at de sender ut slik at man har det på eller før lanseringsdatoen. I tillegg er det heller ikke en ulempe at de stort sett alltid ligger noenlunde best an på pris ved lansering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal absolutt ikke være sikkert. Jeg har blitt trofast kunde av elkjøp på konsollspill ettersom all min erfaring er at de sender ut slik at man har det på eller før lanseringsdatoen. I tillegg er det heller ikke en ulempe at de stort sett alltid ligger noenlunde best an på pris ved lansering.

Merkelig. Har stort sett fått spillene mine alt for sent de gangene jeg har bestilt derfra. Dråpen var den gangen det gikk en uke før jeg fikk spillet mitt. Bestiller bare derfra en sjelden gang etter det.

Lenke til kommentar

Merkelig. Har stort sett fått spillene mine alt for sent de gangene jeg har bestilt derfra. Dråpen var den gangen det gikk en uke før jeg fikk spillet mitt. Bestiller bare derfra en sjelden gang etter det.

Regner med du betaler med VISA-kort og velger at spillet skal sendes som brevpost?

Lenke til kommentar

Spillt K:M en liten time nå, og jeg må si jeg er MEKTIG imponert så langt!! Helt vanvittig hva de greier å presse ut av den Vita`en..!

Helt enig. Kommet meg et stykke på vei med SP delen og må si jeg er imponert! Ikke beste AI'en, men den er milevis foran tidligere FPS som f.eks. resistance.

Lenke til kommentar

Hadde faktisk forventet noe høyere enn 77 i score, kanskje 85? Har ikke fått lest anmeldelsene, hva er det spillet får kritikk for?

Ser at stabilitet blir nevnt sammen med repetive oppdrag. Men førstnevnte ble vel fikset i går mtp. Den store patchen man måtte laste ned :-P

Lenke til kommentar

Patchen er på hele 1,2 GB. Ja, jeg fikk også sjokk.

Husk at patcher lagres på selve spillkortet da. Dersom du har det fysiske spillet :-)

EDIT: Nevermind... Kun 5-10% av spillminnekortet er reservert til Savegames og Patcher. Men ser ikke ut til at patcher har skjedd med min K:M. Kan være at spillet tar opp hele spillkortet? (De andre fysiske spillene jeg har så har patchen lagt seg i spillkortet)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

legger stort sett oppdateringer seg på spillkortet?

An NVG card is a memory unit designed specifically for use with the PS Vita. Retail games will come on these cards, in the same way that they came on UMD for the PSP. The cards are comparable to Nintendo DS/3DS Game Cards in that they will each hold one game and its save data, however game updates (like patches) will also be saved directly to the NVG card. This means you can use the same game card in a different PS Vita system, and not have to download any game updates again.

Kilde: http://psp.about.com/od/hardwarefirmware/a/The-Tech-Of-Ps-Vita-Nvg-Cards.htm

Men igjen. Kortet er begrenset til 4GB. Så kan jo være at K:M bruker for mye til å kunne legge inn patcher i kortet og derfor bruke minnekortet istedet.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Er det slike ville patcher på Vita også!? Noe av det jeg missliker mest med PS3 er nettopp disse ville patchene.

Sant nok, men syns det går fortere å laste ned på Vita'en. Å laste ned på PS3'en er jo som å se maling tørke uavhengig av hvor god nettlinje man har....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...