Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Natt trakk de penger for preorderen min av KillZone :dribble:

Så da er det vell rett rundt hjørnet!!

Jeg har forhåndsbestilt fra CDON og der står den i dag som: "Varene pakkes".

 

Så om den sendes i dag og leveransen går som det pleier så har jeg det i postkassa mi i morgen! :-D

 

EDIT: Og der stod den som "SENDT" :D:D:D:D

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Har fått spilt litt mer av Killzone betaen, og endelig har det kommet et skikkelig bra FPS til Vita! Legger man på litt mer AA og skarpere teksturer så ser dette vel så bra ut som et PS3-spill. Banene kunne gjerne vært litt større, men nå har jeg bare prøvd den ene som er i betaen.

 

Har merket meg at nivået på de som spiller online er veldig lavt. Er flere år siden jeg sist spilte FPS på konsoll, allikevel kommer jeg alltid på førsteplass med soleklart høyest score etter at runden er over. Noen andre som har merket dette?

 

Backloggen min er fryktelig stor, så tror jeg venter med å kjøpe dette. Men det virker som et veldig solid spill.

Lenke til kommentar

Da gikk det som jeg forutså. I postkassa i dag lå Killzone Mercenary. Og det beste av alt: DET FUNKER!

 

Spiller det NUH! :-)

 

EDIT: Herregud folkens! This is it! Dette er virkelig den AAA tittelen som PSvita trenger. Fikk seriøst gåsehud litt ute første sekvens her. Dette spillet setter virkelig standarden for hvilken spill vi kan forvente oss på PSvita.

 

Er Sony klok her nå så kjører de knallhard markedsføring med en ev. bundle med PSvita og dette spillet. Kommer til å selge som hakka møkk i julehandelen :p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Alle gangene jeg har bestilt fra Elkjøp ihvertfall har spillene kommet 3-4 dager før release.

Var elkjøp nettbutikk jeg refererte til. Bare for å presisere. Forsøkte en gang i fysisk butikk og det var en skikkelig nedtur :-P men som også sagt. Mine erfaringer.

 

Men over til noe helt annet. Om noen vil spille killzone i mp. PSNiden min er CaZpeR :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...