Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Må si at jeg elsker Persona 4 Golden, fantastisk så langt. Av spillene jeg har gir jeg disse karakterene.

 

Persona 4 Golden 10/10

Fifa Soccer 6/10

Fifa 13 1/10 (absolutt ingen forandringer fra fifa soccer, irriterende)

Gravity Rush 4/10 (greit spill, litt rart)

Wipeout 2048 5/10 (god underholdning til tider, men blir fort lei)

Motorstorm RC 5/10 (gøy spill der en slipper å tenke så mye, er bare å spille)

 

Har noen tips om spill som jeg ikke har? Hva går dette Guaccamele folk snakker om ut på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av en eller annen grunn har jeg ikke lagt merke til dette spillet før Eurogamer skrev en artikkel om det i dag. Ser jo veldig bra ut.

 

Planen var at dette skulle komme i oktober. Men er nå flyttet til 22. November. Er selv veldig spent på dette spillet.

 

Har også forhåndsbestilt Killzone: Mercenary. Vanligvis ikke veldig interessert i den type spill, men det virker som at dette spillet er gjennomført og at utviklerene har virkelig satset banken på dette (og det bør belønnes med kjøp) :-p

 

Kilde: http://blog.eu.playstation.com/2013/07/29/tearaway-release-date/

Lenke til kommentar

Ny oppdatering ute i dag. Versjon 2.60.

 

Noen små endringer hvor man bla.a. kan bestemme hvilken spill som skal vise notifications.

 

Samt. en ganske hendig meny dersom man dobbeltklikker playstation-knappen. Hvor man kan hurtig slå av/på wifi/3g, justere volum, lysstyrke og sette enheten i flymodus.

 

Link: http://www.polygon.com/2013/8/5/4592876/ps-vita-software-update-adds-quick-access-to-cloud-saves-system

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Ja, jeg fikk også kode, men min fungerer heller ikke :thumbdown:

Den fungerte ikke pga. updaten til PS Store ikke hadde kommet enda. Men har du PS+ så får du automatisk tilgang til betaen uten kode. Ligger ute på PS Store klar for nedlasting.

 

Gi det et forsøk... Her snakker vi et virkelig gjennomført spill! Flyter utrolig bra og grafikken er på et nivå jeg ikke har sett maken til på denne lille skjermen.

 

Og legg meg gjerne til for å spille på lag. CaZpeR er PSN id.

 

(Har forøvrig forhåndsbestilt spillet nå basert på betaen :-p så kommer ikke til å slutte å spille selv om betaen lukkes)

Lenke til kommentar

Den fungerte ikke pga. updaten til PS Store ikke hadde kommet enda. Men har du PS+ så får du automatisk tilgang til betaen uten kode. Ligger ute på PS Store klar for nedlasting.

 

Gi det et forsøk... Her snakker vi et virkelig gjennomført spill! Flyter utrolig bra og grafikken er på et nivå jeg ikke har sett maken til på denne lille skjermen.

 

Og legg meg gjerne til for å spille på lag. CaZpeR er PSN id.

 

(Har forøvrig forhåndsbestilt spillet nå basert på betaen :-p så kommer ikke til å slutte å spille selv om betaen lukkes)

 

Fungerer fremdeles ikke, så det er vel Sony som har sendt meg kode til feil region tipper jeg.. Men spillet er jeg psyched for ja, det ser veldig lovende ut. Regner med jeg kjøper det på release.

Lenke til kommentar

Jeg har ett annet vita problem i dag. Kjøpte final fantasy IX i dag tidlig, fungerte fint. Så skulle jeg kjøpe noe annet senere, da får jeg bare en feil melding når jeg prøver å legge til funds i wallet.

 

Er ikke kredit koret mitt som er tomt, har sjekka det ;P , Har også prøvd flere kort. Men samme feilmeldinga.

 

Prøvd å spørre på offesielle playstation suport forumet, men fikk en feilmelding når jeg prøver å poste der... ehh, er det sony sitt system som er litt ute å kjøper, eller ligger problemet hos meg?

 

Feil koden er: NP-8132-4

Endret av GrinderX9
Lenke til kommentar

I følge hardware-guruene på Eurogamer.net, skal visst Killzone: mercenary være det hittil flotteste og teknisk mest avanserte på Vita - går til og med forbi Golden abyss på en del punkter. Bekrefter min tese om at det fortsatt satses - og kommer til å satses på Vita i fremtiden.

 

Ser ikke at det bekrefter noen ting. For meg som nettopp har kjøpt Vita så virker det mer som unntaket enn regelen at et spill virker gjennomført og bra. (utenom indie-spillene)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...