Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden

Xposure

190 stemmer

1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk prøvd ut Soul Sacrifice demoen. Ble veldig fornøyd med gameplayet, så det blir et kjøp når det kommer ut!

Nærmer meg snart 25 spill på Vita'en, but it haz no gaemz som folk der ute skriker som grinete sutreunger :)

Det har du helt rett i iTo. Kun ett spill til vita som er vert å eie, det er persona 4 golden.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke Vita selv, men det er da 45 spill på Metacritic som har 75 eller mer som score. Ja, jeg vet at man ikke skal gå ut ifra kun Metacritic, og ja, jeg vet at det inkluderer spill du finner i bedre versjoner andre steder, men det er da vel virkelig ikke så ille?

Lenke til kommentar

Hei alle dere.

Lurer på å kjøpe meg en vita.

Blir da med 3G med persona 4 golden tenker jeg.

Er det mulig å kjøpe de gamle ps1 spillene og spille de? Er mest interessert i Final Fantasy 7-9, Rachet and Clank o.l.

Du kan spille FF serien på PS Vita ja.

Det gjør jeg når jeg spiller dem. PSP spill også kan du spille der (da må du ha digitale versjoner av spillene)

Har lagt inn ganske mye PS1 spill på min Vita.

Ratchet And Clank er ikke på Vita, men tror det kommer en gang :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Du kan spille FF serien på PS Vita ja.

Det gjør jeg når jeg spiller dem. PSP spill også kan du spille der (da må du ha digitale versjoner av spillene)

Har lagt inn ganske mye PS1 spill på min Vita.

Ratchet And Clank er ikke på Vita, men tror det kommer en gang :)

Hva mener du med dette? Kan det kjøpes eller mener du emulator version?

Takk for svar.

Lenke til kommentar

Hei alle dere.

Lurer på å kjøpe meg en vita.

Blir da med 3G med persona 4 golden tenker jeg.

Er det mulig å kjøpe de gamle ps1 spillene og spille de? Er mest interessert i Final Fantasy 7-9, Rachet and Clank o.l.

En stor del PS1 spill kan spilles på Vita, og det fungerer veldig bra. Ratchet & Clank var ikke på PS1 og kan dermed ikke spilles.

Lenke til kommentar

Får et nytt spill til Vita og PS3 i morgen.

Thomas was alone.

Har sanket gode kritikker. Minimalistisk spill. Kommer ut på PSN i morgen og inngår som en del av PS Plus for de av oss som har det.

Metacritic:

http://www.metacriti...s+alone/results

Ign review:

http://www.ign.com/a...-ps3vita-review

Playstation blog lansering:

http://blog.eu.plays...s-vita-and-ps3/

EDIT: Endte på Kr. 56,- for de som ikke har PS Plus.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

En stor del PS1 spill kan spilles på Vita, og det fungerer veldig bra. Ratchet & Clank var ikke på PS1 og kan dermed ikke spilles.

En sannhet med fremtidige modifikasjoner, siden de nå etterhvert "konverterer" flere og flere ps2-titler også, så som Jak & Daxter -serien osv. (Som for øvrig er mye bedre enn R & C, seff.... :wee: )

Lenke til kommentar

En sannhet med fremtidige modifikasjoner, siden de nå etterhvert "konverterer" flere og flere ps2-titler også, så som Jak & Daxter -serien osv. (Som for øvrig er mye bedre enn R & C, seff.... :wee: )

Har aldri klart å bestemme meg for hvilken serie jeg liker best. Fantastiske serier begge to.

Lenke til kommentar

Zero Escape: Virtue's last reward er ute gratis for de med PSN pluss.

http://www.ign.com/g...ard/vita-116380

Har bare så vidt prøvd det, men førsteinntrykket er meget bra. Har ikke hørt om spillet før i dag (sikkert min feil).

Godt mulig det kom ut i april, men det får så være.

Jeg har kommet meg et stykke i det spillet. Var artig. Elsker litt hodebry :-)

Vær rask folkens. Denne forsvinner 8. Mai. Så er det Sine Mora som går inn som gratistittel på PSvita :-)

EDIT: I tillegg så kommer Velocity Ultra HD den 15. Mai ;-) Gratis for PSPlus.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...