Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

@LarZen. Jeg synes grensesnittet så herlig ut første gangen jeg så det. Og menyene lagger heller ikke som så ipod, iphone og androids gjør.

 

Styrespakene er en vanesak. Jeg har spilt på min Vita i 7 timer allerede igår og jeg er vandt med de!

Blir også mye gaming framover på Vita, da jeg ikke har begynt på Unchated GA og venter enda på et par spill til.

 

Overall en glimrende maskin som ser flott ut og du får spilt "skikkelige" spill!!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har 7 Vita spill og blir nok et par til når jeg får PSN kortet som skal inneholde 200 kr til bruk på PSN fra Sony (Spaceworld sin forhåndsbestillngsbonus). Reality Fighters og Everyvody's Golf har jeg slettet. Reality Fighters var et dårlig slåssespill og likte ikke japannsk/anime/mange/whatever golfspill.

 

Wipeout, Uncharted, Rayman, Little Deviants og ModNation likte jeg godt. :)

 

Spakene var uvanlige i begynnelsen, men er veldig gode nå.

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar angående stikkene! :)

Men er det noen her som vet hva de mener med:

 

Leste litt om maskinen, og kom over dette:

 

Produktets navn: Playstation Vita

Modeller: Wi-Fi og 3G mobilt bredbånd

Kun Wi-Fi

Programvare Distribusjon: Game Cards/PlayStationNetwork

(Kun 3G-modellen).

 

Sto i en brosjyre jeg fant Spaceworld. Noen som vet hva de mener med dette? Er det kun 3G-modellen som er kompitabel med GameCards og PlayStationNetwork? Har veldig lyst til å kjøpe PSV så raskt som mulig, men ble litt i tvil nå. Må jeg kjøpe G3-versjonen for å bruke Game Cards og PlayStationNetwork?

 

Hvilken PSV kjøpte du? Den med 3G eller den uten? Tror ikke jeg har brukt for 3G-modellen, men som sagt, hvis jeg ikke får bruke Game Cards og PlayStationNetwork på PSV uten 3G, så kjøper jeg jo den med 3G. Takker og bukker for svar på forhånd! :)

Endret av stigah
Lenke til kommentar

_LarZen_ svarte på det på forrige side. Jeg gadd ikke å bruke 500 ekstra på 3G modellen, har jeg lyst til å spille online når jeg er ute så kan jeg gi den nett med wireless hotspot fra mobilen.

 

Motorstorm RC kan forresten anbefales, koster bare 45 kroner! Artig lite spill spør du meg.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

_LarZen_ svarte på det på forrige side. Jeg gadd ikke å bruke 500 ekstra på 3G modellen, har jeg lyst til å spille online når jeg er ute så kan jeg gi den nett med wireless hotspot fra mobilen.

 

Motorstorm RC kan forresten anbefales, koster bare 45 kroner! Artig lite spill spør du meg.

 

Bonus er at du visstnok også får spillet til både PS3 og Vita når du kjøper det, uten tillegg i prisen. Røverkjøp!

 

Angående 3G-tingen nevnt over er det tull og tøys. Spaceworld skrev sikkert av en produktkatalog litt vel fort uten å lese korrektur. Sånn situasjonen er i dag sliter folk med å i det hele tatt se særlig mange gode grunner til å ha 3G-versjonen av Vita i det hele tatt, noe som gjør at salget av den har gått rimelig tregt sammenlignet med wifi-utgaven.

Lenke til kommentar

Stemmer! Kom opp nedlasting for både PS3 og Vita når jeg kjøpte det.

 

 

Forresten: Damn så pent Rayman er! Spaceworld ga meg jo to 200 kroners PSN-kort, så jeg brukte #2 på Rayman. Utrolig bra Plattformspill med helt nydelig grafikk, veldig pene farger på denne OLED-skjermen. Det har faktisk fått 88 på Metacritic, så anmelderne er tydeligvis veldig fornøyde også.

 

 

 

 

En ting til: Har bestemt meg for å gi bort PSN-koden for Reality Fighters. Noen som har forslag til noe artig jeg kan finne på for å velge vinneren, eller bare gi den til første som sender meg PM?

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Jaja. Nå er jeg ganske sikker på at jeg skal gå til innkjøp av en PS Vita! Men har noen spørsmål om pris, og hva jeg trenger, ettersom jeg ikke finner annet en spill på f.eks. elkjop.no / lefdal.com

 

Hva trenger jeg, og hvor mye kommer det til å koste?

 

  • PSV - kr 1999,-
  • 2 spill - ca kr 500-800,-
  • Minnekort - kr ?

 

Noe mer jeg trenger, og hvor mye vil det koste?

Lenke til kommentar

Jaja. Nå er jeg ganske sikker på at jeg skal gå til innkjøp av en PS Vita! Men har noen spørsmål om pris, og hva jeg trenger, ettersom jeg ikke finner annet en spill på f.eks. elkjop.no / lefdal.com

 

Hva trenger jeg, og hvor mye kommer det til å koste?

 

  • PSV - kr 1999,-
  • 2 spill - ca kr 500-800,-
  • Minnekort - kr ?

 

Noe mer jeg trenger, og hvor mye vil det koste?

Minnekort blir kr. 200-500, som kommer an på om du skal ha 4GB, 8GB eller 16GB.

Lenke til kommentar

Holdt på å lastet ned litt forskjellige demoer idag, men ser ut som den stopper opp når den går i dvale modus? Eller kanskje ikke helt, for når jeg slår den på igjen så står den klar til å installere en nedlasta demo. Men ingen av dem andre som står i queue har den startet på, først etter det har installert demoen som stod klar til å installere når jeg slo på maskinen starter den på neste....

 

Rart....

 

Tenkte jeg skulle laste ned Unit 13 idag, er det multiplayer på den eller? Isåfall kanskje vi skulle vært en liten gjeng som testet det og samtidig prøve party modus for voice chatt litt?

Lenke til kommentar

Holdt på å lastet ned litt forskjellige demoer idag, men ser ut som den stopper opp når den går i dvale modus? Eller kanskje ikke helt, for når jeg slår den på igjen så står den klar til å installere en nedlasta demo. Men ingen av dem andre som står i queue har den startet på, først etter det har installert demoen som stod klar til å installere når jeg slo på maskinen starter den på neste....

 

Rart....

 

Tenkte jeg skulle laste ned Unit 13 idag, er det multiplayer på den eller? Isåfall kanskje vi skulle vært en liten gjeng som testet det og samtidig prøve party modus for voice chatt litt?

 

 

IKKE last ned unit 13 demoen! den gjør slik vitaen henger seg opp! det sjedde meg og en annen her på forumet! vent til det blir fikset!:)

Lenke til kommentar

Holdt på å lastet ned litt forskjellige demoer idag, men ser ut som den stopper opp når den går i dvale modus? Eller kanskje ikke helt, for når jeg slår den på igjen så står den klar til å installere en nedlasta demo. Men ingen av dem andre som står i queue har den startet på, først etter det har installert demoen som stod klar til å installere når jeg slo på maskinen starter den på neste....

 

Rart....

 

Tenkte jeg skulle laste ned Unit 13 idag, er det multiplayer på den eller? Isåfall kanskje vi skulle vært en liten gjeng som testet det og samtidig prøve party modus for voice chatt litt?

 

 

IKKE last ned unit 13 demoen! den gjør slik vitaen henger seg opp! det sjedde meg og en annen her på forumet! vent til det blir fikset!:)

 

Okay, lasta den ned men ikke starta den...sletter den nuh! :)

 

Takk for heads up btw :)

 

EDIT: Kamp på pulten min!

post-5372-0-07696100-1330028844_thumb.jpg

 

Endret av _LarZen_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Holdt på å lastet ned litt forskjellige demoer idag, men ser ut som den stopper opp når den går i dvale modus? Eller kanskje ikke helt, for når jeg slår den på igjen så står den klar til å installere en nedlasta demo. Men ingen av dem andre som står i queue har den startet på, først etter det har installert demoen som stod klar til å installere når jeg slo på maskinen starter den på neste....

 

Rart....

 

Tenkte jeg skulle laste ned Unit 13 idag, er det multiplayer på den eller? Isåfall kanskje vi skulle vært en liten gjeng som testet det og samtidig prøve party modus for voice chatt litt?

 

 

IKKE last ned unit 13 demoen! den gjør slik vitaen henger seg opp! det sjedde meg og en annen her på forumet! vent til det blir fikset!:)

Den fungerte helt fint her, både jeg og en kamerat spilte den uten problemer. Ganske så bra spill, må nok ha det på release :)

Lenke til kommentar

Holdt på å lastet ned litt forskjellige demoer idag, men ser ut som den stopper opp når den går i dvale modus? Eller kanskje ikke helt, for når jeg slår den på igjen så står den klar til å installere en nedlasta demo. Men ingen av dem andre som står i queue har den startet på, først etter det har installert demoen som stod klar til å installere når jeg slo på maskinen starter den på neste....

 

Rart....

 

Tenkte jeg skulle laste ned Unit 13 idag, er det multiplayer på den eller? Isåfall kanskje vi skulle vært en liten gjeng som testet det og samtidig prøve party modus for voice chatt litt?

Du sendte meg invite, da var jeg fullt opptatt med å game noe på PCen hehe. Vi kan ta det når jeg har faktisk noe tid til overs! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...