Fulgu Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Hva kan jeg regne med å få for denne her, den står bare å støver ned, men føler det er litt drøyt å kaste den. Hjelp meg å foreslå en pris! Kabinett: SORT Cooler Master Centurion 534 PSU: NorthQ 400W CPU: AMD Athlon 64 X2 6000+ RAM: Corsair 4,00 GB Single-Channel DDR2 PC2-5300 Motherboard: MSI K9N NEO-F V3 (MS-7369 ) Graphics: 256MB GeForce 7300 GT (CardExpert Technology) DVD-Stasjon/Brenner: LG GSA-H50N - Støtter: DVD+R/RW/DL, DVD-R/RW/DL, DVD-RAM, and CD-R/RW Nettverk: D-Link DWL-G510 AirPlus G 54 Mbps + Integrert kablet nettverk på hovedkortet Er det forresten andre ting jeg bør få med om PCen? Endret 9. februar 2012 av Fulgu Lenke til kommentar
gholie Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Tja, delane er jo ganske så utdaterte, men kanskje ein plass mellom 400-800,-? Spørst litt på kvaliteten på kabinett osv. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Det er såpass ja. Får prøve meg på 500,- da, er det Finn.no som gjelder? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hvis du har brukerkonto på qxl.no ville jeg anbefalt det, siden andre har da muliget å se erfaringer om deg tidligere. Beste er å selge gjennom et firma, men hvis det blir vanskelig, så går det vel greit å selge der også. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg solgte min stasjonære på finn for noen måneder tilbake. Det tok litt tid, men jeg fikk omlag solgt den for en fin pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå