Knuttsen Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hvorfor utelukker du i grunn spill på XBLA? De aller fleste spillbutikker selger kort med x antall Microsoft Points, så du trenger ikke et Visakort for å kjøpe noe på XBLA. Grunnen til at jeg lurer er at Alan Wake: American Nightmare kommer ut på XBLA om ~10 dager, du bør skaffe deg det hvis du likte det første. Eller så støtter jeg anbefalingene om Dead Space 1-2 og Condemned 1-2, og kan videre nevne Dead Island og Resident Evil 5 (nr. 4 er også tilgjengelig på XBLA). Jeg utelukker XBLA spill fordi jeg har uhyre litt plass igjen på maskinen. Skulle gjerne ha prøvd det nye Alan Wake, eller RE4 for den saks skyld, men det ser ut til å bli vanskelig. Du vet du kan bruke usb pinner som "harddisk"? Opp til 16gb. Koster ikke mye det. 8gb koster vel bare 49kr hvis man leter litt. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Noen som kan fortelle meg hvor Condemned: Criminal Origins ligger på en skummelhetsskala fra 1 til 10, hvor 1 er F.E.A.R. 3 og 10 er Amnesia: The Dark Descent? Jeg spilte nettopp igjennom Condemned, og jeg syntes det ikke var noe spesielt skummelt. Det var likevel et nokså godt spill, og jeg angrer ikke på kjøpet. Endret 23. februar 2012 av Xposure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå