Xposure Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hei, jeg ser etter et ålreit survival horror spill til Xbox 360, men det ser ut til at det fins svært få av de. Jeg skal skaffe meg Silent Hill HD Collection i mars, men jeg har lyst til å "varme opp" med noe annet før den tid. Tenker på enten Dead Space eller Silent Hill: Homecoming for øyeblikket, men hvis dere vet om andre interessante titler, er det bare å kjøre på. Har forøvrig allerede prøvd F.E.A.R. serien, samt Alan Wake (vet at dette muligens ikke faller inn under sjangeren). Må være et spill som er tilgjengelig i butikker (XBLA spill er dermed utelukket). Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Condemned: Criminal Origins er min favoritt, men vet ikke hvor lett den er å få tak i nå for tiden. Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 kult klassikeren deadly premonition Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) For all del styr unna Deadly Preminition, spillet i seg selv er rævva og noen anmeldere slakter spillet så til de grader IGN.com 2/10 Gå for Condemned viss du klarer å finne det på bruktmarkedet! Endret 9. februar 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 typisk review nisse... nei prøv spillet selv og se om du fant det jeg fant... en uslepet diamant Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Ser mange som bruker reviews på din side også, er ikke første gangen det skjer. Jeg ble skremt av hvor dårlig det var. Når mange sier Alan Wake (vet dette ikke går under survival horror) er et dårlig spill og det spillet de snakka dritt om digga jeg så test ut Deadly Preminition og se hvor dårlig det er... Endret 9. februar 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Ikkje dra inn PS3-spel i ein X360-diskusjon for å lage bråk. Eitt innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Deadly Preminition er en artig skrue, kanskje ikke verdens skumleste spill, men verdt å få med seg pga. den skrudde historien og rollefigurene. Dog er det også et spill som krever en litt åpen tankegang, og ikke alt for høye krav til kontroll og hollywoodpresentasjon. Ellers er det dessverre veldig lite innen survival horrer, ihvertfall til konsollene...og ihvertfall som jeg kan komme på xD Endret 9. februar 2012 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Vent, tror jeg faktisk har hørt om dette Deadly Preminition. Er ikke det det derre helskrudde spillet som to sider anmeldte, hvor det fikk 2/10 fra den ene og 10/10 fra den andre? Kan hende jeg blander det med noe annet. Hørtes egentlig litt stilig ut, men kan hende det er vanskelig å finne. Condemned: Criminal Origins høres kanskje ut som et sikrere alternativ, det er definitivt notert. Jeg tar det som at spillene jeg nevnte havner i en annen rekke? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Dead Space 2 er greit som survival horror. Problemet med det er at det som regel satser på billige skvetteøyeblikk fremfor en skikkelig skummel atmosfære. Men sjekk det ut, utrolig bra som skytespill er det ihvertfall. Endret 9. februar 2012 av Bunnskrap Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Du har jo Rise of Nightmares da, et kinect spill riktig nok. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Du har jo Rise of Nightmares da, et kinect spill riktig nok. Har ikke Kinect. :/ Tror jeg skal gå for Condemned: Criminal Origins. Kan likevel trenge en plan b, siden det er godt mulig at den lokale spillsjappa ikke har spillet inne. Forslag? Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Dead Space 1 og 2 er knallbra spill. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Dead Space er et bra spill, men bare vær obs på at det ikke er skummelt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Tok en tur til byen i dag, og der fant jeg jammen meg Condemned! Så forøvrig Dead Space der også, men det får jeg heller kjøpe en annen gang. Takk for all hjelpen! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Liker du Condemned kan du også kjøre på med Condemned 2. Det er kanskje ikke like skummelt som eneren, men et godt spill uansett. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hvorfor utelukker du i grunn spill på XBLA? De aller fleste spillbutikker selger kort med x antall Microsoft Points, så du trenger ikke et Visakort for å kjøpe noe på XBLA. Grunnen til at jeg lurer er at Alan Wake: American Nightmare kommer ut på XBLA om ~10 dager, du bør skaffe deg det hvis du likte det første. Eller så støtter jeg anbefalingene om Dead Space 1-2 og Condemned 1-2, og kan videre nevne Dead Island og Resident Evil 5 (nr. 4 er også tilgjengelig på XBLA). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Disse RE spillene er nesten utelukkende action, ihvertfall RE5. Ville forøvrig satt RE4 forran nr 5. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Hvorfor utelukker du i grunn spill på XBLA? De aller fleste spillbutikker selger kort med x antall Microsoft Points, så du trenger ikke et Visakort for å kjøpe noe på XBLA. Grunnen til at jeg lurer er at Alan Wake: American Nightmare kommer ut på XBLA om ~10 dager, du bør skaffe deg det hvis du likte det første. Eller så støtter jeg anbefalingene om Dead Space 1-2 og Condemned 1-2, og kan videre nevne Dead Island og Resident Evil 5 (nr. 4 er også tilgjengelig på XBLA). Jeg utelukker XBLA spill fordi jeg har uhyre litt plass igjen på maskinen. Skulle gjerne ha prøvd det nye Alan Wake, eller RE4 for den saks skyld, men det ser ut til å bli vanskelig. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ah, da forstår jeg. Kjøpte en 250GB harddisk til 360en for en stund tilbake selv etter å ha hatt den standarde 20GB-disken i noen år. Det var definitivt verdt det, har ikke måttet slette noe for å få plass til noe annet på lenge, og jeg kan installere alle spillene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå