Kimr90 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Hei Prøver å hjelpe kameraten min her. Se videre ned for mer informasjon. Relevant informasjon om maskinvare og operativsystem: Operating System: Windows 7 Professional 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.110622-1506) System Manufacturer: CLEVO CO. System Model: X7200 BIOS: Revision 1.0 Processor: Intel® Core i7 CPU 950 @ 3.07GHz (8 CPUs), ~3.1GHz Memory: 12288MB RAM Graphic Card name: NVIDIA GeForce GTX 485M Modell på D-DISK: WDC WD7500BPVT-22HXZT1 Vet ikke om dette holder, men si ifra om det trengs mer. Når oppstod problemene? Installerte du noe maskinvare eller programvare rett før? Problemet oppstod når han mottok laptopen.Sende den flere ganger til support uten noe flaks. Forklar mest mulig om problemet, og hvis du får en feilmelding, hva står det der? Problemet er at han hakker, eller får fps drop når han spiller. Etter å ha sendt den inn flere ganger til support og ingen fant ut av det. (Dem byttet skjermkort o.l)Problemet var der fortsatt.Dem byttet ikke Disker. Men i etterkant fant han ut at han selv hadde installerte alle spill på D-Disken, mens support installerte dem på C:\ Det var grunnen til at ingen av support folkene fant ut av hva feilen var. Når han testet med å installere spillene sine på C-Disken fungerte det smertefritt. Men etter å ha sendt laptopen sin flere ganger og vært pc løs i flere uker hadde han lite lyst å sende den tilbake. Så nå i noen måneder har han installert 1-2 spill på C-disken og slettet dem når han skulle teste andre spill. Noe som irriterer meg selv å se på han gjør dette, men jeg finner ikke ut feilen selv. Jeg har testet å kjøre en command prompt med kommandoen CHKDSK, men den finner ingen feil. Antivirus, Antimalware, Windows update og drivere. Pcen har Antivirus installert med Antimalware program har søkt og alt skal være bra på den delen. Pcen er også installert med de nyeste updatene for Windows. Det samme gjelder drivere. Ellers fungerer pcen fint og uten problemer. Håper det finnes et lite håp uten å sende den tilbake eller kjøpe ny disk. Takk med vennlig hilsen Kim Endret 10. februar 2012 av Kimr90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå