Igor Kostin Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 T R O N D H E I M Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Du skriver ikke om dette er HDR eller ikke. Men jeg regner med at det er et HDR bilde. Synes du har fått fram et dramatisk og fint uttrykk i bildet. Personlig ville jeg gjord det litt lysere helt nederst, men ellers liker jeg det mørke og litt dystre uttrykket i bildet. Du kunne også vært litt mer sellektiv med oppskrapingen. Da hadde du unngått haloen rundt de to pelene fremst i bildet Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Liker redigeringen, skikkelig tøft bilde av Trondheim i blå timen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Ok dette, med et slags Gothamaktig-uttrykk! (Mørkt og litt dystert).. God 3'er! Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 ER det HDR, uekte eller ekte HDR. Bra resultat Lenke til kommentar
Igor Kostin Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Hei. Takker for tilbakemeldinger. Nei dette er bare en eksponering, redigert i RAW konverter og OnOneSoftware. mvh Igor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg