GRØNÅS Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Midt i verkstedarbeitet i dag så slutta plutselig augene mine å samarbeide i to minuttar. Eg brukar briller og lurar på om det er på tide at eg kjøper meg nye briller. Eller er det eventuellt andre ting som kan spele inn? Eg berre lurar. Sikkert ikkje noko alvorlig, håper eg da. Endret 9. februar 2012 av Grønås 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hva mener du med at de sluttet å samarbeide? 2 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Øynene gjorde ikke som du ville? Eller jobbet de ikke godt sammen med hverandre? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hallo, er du blind enda? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Man burde få sjekket synet hos en optiker ca hver 6 måned, i tilfelle det er nødvendig med nye glass. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Han har nok hatt en seizure allerede. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Beklager for seint svar. Poenget var at eg ikkje klarte å fokusere. Min far meiner at det kan vere trøttheit, i og med at eg har gått trøtt dei fleste dagane i det siste. Men ein veit aldrig. Det varte berre i 2 minuttar da. Berre lurar på om det kan vere andre ting som har desse symptomane. EDIT: Skjeling? Du kan seie det sånn. Men meir same type skjeling som når ein ikkje klarer å fokusere når ein er dritings. Endret 9. februar 2012 av Grønås Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hvis det gjentar seg i økende grad og vedvarer over lenger tid, vil optiker være laveste terskel. Ellers er dybdefokusproblemer et symptom på en rekke mer eller mindre alvorlige tilstander. Tretthet som du selv sier er helt sikkert årsaken i din situasjon. 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 1. Optiker, kjekt å finne ut om du har synsproblemer. Briller trenger du ikke før enn du trenger dem uansett, men kjekt å vite ting 2. Det minner om noe jeg selv opplevde en gang: Klarte ikke å fokusere med øynene. Løsningne var å trene noe sær musklatur, ta f.eks en pen og et objekt, og bytt fokus mot dem raskt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Du får dra til en optiker og få sjekket det. Han kan også eventuelt gi deg noen nye briller hvis det trengs. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Jojo. Har tenkt på det BirgerCaC. Og takk for tippet del_diablo. Takk for svar alle saman. Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Drikker du light brus med aspartam? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Alle gjør vell det Lenke til kommentar
festen Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Midt i verkstedarbeitet i dag så slutta plutselig augene mine å samarbeide i to minuttar. Eg brukar briller og lurar på om det er på tide at eg kjøper meg nye briller. Eller er det eventuellt andre ting som kan spele inn? Eg berre lurar. Sikkert ikkje noko alvorlig, håper eg da. Det er mulig at det er andre ting som data dagen før som er mer slitsomt og så får du det i en annen situasjon. Sikkert bare å sove mer. Jeg har litt skjeve hornhinner og det får jeg ikke korrigert med kontaktlinser. Synet blir skarpt likevel, men det kan slippe. Når jeg bruker briller som korrigerer for det blir det mye mindre slitsomt å bruke data. Hvis jeg brukte kontaktlinser i mange dager på rad, masse data og minimalt med søvn skulle jeg nok klart å fremprovosere det. Løsemidler er også en mulighet. Endret 11. februar 2012 av festen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå