furiousanimal Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hei, beklager at jeg sier det, men lånekassen kan jo ikke holde noe av det de lover. Jeg har flyttet alene, jeg har dårlig forhold med familie og jeg har utrolig dårlig økonomi. Jeg har så klart søkt på jobber, men ingen lykke enda. Uansett så må jeg betale leie, og det vanlige stipendet er ikke nok for det akkurat. Jeg tok å ringte de, da sa de at med en skriftlig dokumentasjon fra helsesøster på at det var dårlige særskilte forhold skulle det nok gå greit å få et bostipend, men etter at jeg sendte den da kom de med at den ikke var god nok. Å etter det har jeg sendt flere og flere brev til dem, men de vil ikke godta det. Så nå sitter jeg igjen med at jeg må betale busskort, mat, kjøretimer og leie. Å muligens må jeg i ung alder ta opp lån visst det ikke skjer noe. jeg synes det bare er utrolig dårlig gjort når de lover og sier at det skal gå veldig bra visst du sender inn en dokumentasjon på det. Å jeg har brukt et halvt år nå på å snakke med dem, har brukt mye av tiden min på det altså, men de vil ikke gi meg noen støtte der. Har dere noen råd til meg? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Spør de hva den søknaden må inneholde og send de akuratt det de vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå