charlotttt Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg går 2.året på videregående om igjen. Valgfagene jeg hadde ifjor var Historie og filosofi, biologi og internasjonal engelsk. De fagene jeg har valgt i år er er de samme bortsett fra historie og filosofi, jeg valgte isteden sosiologi. Men nå angrer jeg. Er det noen som vet om det er mulig å beholde å karakteren min fra ifjor isteden for å få skikkelig dårlig i sosiologi? (Læreren min er helt umulig!) Det jeg vil er å da beholde karakteren som jeg fikk fra mitt første 2.år Biologi, som jeg har tatt om igjen, vil jeg også beholde karakteren min fra ifjor. Er dette mulig? Jeg er veldig takknemlig for svar og hjelp! Lenke til kommentar
lepaint Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Dette ville jeg spurt rådgiver på skolen om:)Han/hun har sikkert svar på det. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Det skal gå fint, men spør Rådgiveren for sikkerhetsskyld. Forresten, hvordan kunne du ha 3 valgfag fra 3 forskjellige fagområder, trodde man forsatt måtte ha minst 2 valgfag fra samme fagområde! Men lykke til iallefall. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Det er ikke tre forskjellige fagområder. Det finnes bare Samfunnsfag (Engelsk, Historie/filosofi og sosiologi) og Realfag (Biologi) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Det er ikke tre forskjellige fagområder. Det finnes bare Samfunnsfag (Engelsk, Historie/filosofi og sosiologi) og Realfag (Biologi) Det var språk, samfunnsfag og realfag når jeg gikk på vidergående skole. Russ 09 Lenke til kommentar
operg Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Språk ble slått sammen med samfunnsfag fra og med 2010-kullet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå