Hidden Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Kom gjerne med forslag, moro å se hva andre irriterer seg over PS krasj som nevnt under, har jeg ikke opplevd, jeg saver ofte når jeg jobber med Photoshop. (ikke rangert i rekkefølge fra mest til minst) - Man bruker en time på å legge en work path med pen tool i Photoshop, så kræsjer OS'et før man har lagret. Notat: Bestill nytt tastatur og mus. - Det tar mange minutter å save et bilde i Photoshop p.g.a. treg maskin. - Antivirus programmet sperrer e-mail virus, så stopper man programmet for å frigjøre system ressurser, så dukker tvillingen til viruset opp i en ny e-mail og føkker systemet. - Alt går i stå en stund mens Windows utvider virtual memory p.g.a lite minne. - Umulig å sjekke e-mail uten å starte Spampal, som du glemte å legge snarvei til i toolbaren. FLASKETUTEN PEKER PÅ .. (PS* Jeg opplevde nettopp at PS krasjet etter at jeg hadde brukt ca en halvtime på en workpath.. *sutre*) Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Det mest irriterende er når maskinen plutselig har bestemt seg for å restarte midt inne i eit spill. Edit: dette er ikkje jobb, men det er noe som er grenseløst irriterende :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå