AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg har et spiseproblem, dog ikke spiseforsyrret. Er mye mat jeg unngår i hverdagen i frykt for å legge på meg. Har bmi på 18,5 så regnes vel som undervektig. Skal opp i vekt, men klarer ikke dette selv. Fikk tips om senteret ROS, noen som har erfaring herfra? Som sagt har jeg ikke anoreksi, men klarer ikke å spise mer enn rundt 1000 kcal per dag, som ikke akkurat hjelper for vektøkning. På forhånd takk. Postet av anonym: 563c0b029f86e4e21e919df2a60ff010 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Du kan jo lese en del om både utfordringene dine og selve senteret her; http://www.nettros.no/content.aspx?page=10488&newsarticle=12016 Det å bryte vaner er alltid utfordring, og noen ganger er det veldig hjelpsomt å komme i et miljø hvor alle sliter med det samme og går igjennom et kurativt opplegg. Som regel er spiseproblemet bare et symptom på noe annet som man trenger å se og forstå, noe som ligger i det emosjonelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå