Gå til innhold

webdesigning

Anbefalte innlegg

Har holdt på siden 8-9 alderen og nå er jeg 13 da.. Begynte først med FP med gule sider og frames og alt det stygge. Jeg bruker enda FP og jeg må bare si det for di som syns det er veldig dårlig program:

Ja, det er rotete kode i det. Men setter du deg inn i det så er faktisk ikke et så ille program!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har holdt på siden 8-9 alderen og nå er jeg 13 da.. Begynte først med FP med gule sider og frames og alt det stygge. Jeg bruker enda FP og jeg må bare si det for di som syns det er veldig dårlig program:

Ja, det er rotete kode i det. Men setter du deg inn i det så er faktisk ikke et så ille program!

...og meningen med posten var?

Lenke til kommentar

Nå bruker jeg ikke fp, men jeg må si meg enig i at det går an å lage pene sider med fp òg - www.cad-vision.net

Det som er værre er hvor standarisert koden er. Vet at fp har det med å lage litt utenom_det_vanlige kode som gjerne bare virker i IE.

Lenke til kommentar
Jeg bruker vim og quanta. Før brukte jeg homesite ;)

Som dere kanskje skjønner -> bare ren koding. Synes det er veldig uproffesjonelt å bruke WYSIWYG, spesielt hvis du skriver dynamiske php-sider.

WYSIWYG er litt lettere å bruke når du setter sammen et design og layout da, men når du kun skriver dynamiske sider så er det vel ingen vits i akkurat...

Lenke til kommentar

Hehe.. Sorry assa, men jeg trykte på a new post eller noe sånt istedenfor reply .. husker ikke hva slags jeg skulle replya til engang:P Men designrus: Om jeg har holdt på siden jeg var 8-9¨år vet du ingenting om.. ¨

Var ivertfall sånn jeg tolka innlegget ditt

Lenke til kommentar
Jeg bruker vim og quanta...

Eh. Da kan ikke sidene dine være spesielt avanserte. Å lage hele sider i VI tar lengre tid enn nødvendig. Få se litt kode, laget bare i VI.

Denne posten er bare gyldig hvis VIM er det samme som VI, det mest primitive programmet laget noen sinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...