SirAnderz Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Har holdt på siden 8-9 alderen og nå er jeg 13 da.. Begynte først med FP med gule sider og frames og alt det stygge. Jeg bruker enda FP og jeg må bare si det for di som syns det er veldig dårlig program: Ja, det er rotete kode i det. Men setter du deg inn i det så er faktisk ikke et så ille program! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Har holdt på siden 8-9 alderen og nå er jeg 13 da.. Begynte først med FP med gule sider og frames og alt det stygge. Jeg bruker enda FP og jeg må bare si det for di som syns det er veldig dårlig program: Ja, det er rotete kode i det. Men setter du deg inn i det så er faktisk ikke et så ille program! ...og meningen med posten var? Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Nå bruker jeg ikke fp, men jeg må si meg enig i at det går an å lage pene sider med fp òg - www.cad-vision.net Det som er værre er hvor standarisert koden er. Vet at fp har det med å lage litt utenom_det_vanlige kode som gjerne bare virker i IE. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 men jeg må si meg enig i at det går an å lage pene sider med fp òg - www.cad-vision.net ...du mener at det er en pen side eller? Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Den er ikke stygg til fp å være Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Den er ikke stygg til fp å være Tja... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 utseende på en side har vel noe å si på skillsa dine i programmer som f.eks photoshop. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 problemet med fp er vel at det herper kodinga.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 problemet med fp er vel at det herper kodinga.. Jepp, kan lage flotte sider med FP. SKal ikke mer til enn en meny ramme/celle og en med innholdet. Det er grafikken som gjør at en side ser "stilig" ut, ikke tabelloppsettet Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Brukte FP og gikk over koden med notepad etter jeg var ferdig helt til jeg prøvde Dreamwaver. Bruk DW en time og det er ikke noe vits i FP lenger. Men som dere sier: FP i seg selv gir ingen begrensninger til designet. :wink: Lenke til kommentar
designerus Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Har holdt med webdesign siden jeg var 1 år gammel. Ah! Kom igjen, da! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg bruker vim og quanta. Før brukte jeg homesite Som dere kanskje skjønner -> bare ren koding. Synes det er veldig uproffesjonelt å bruke WYSIWYG, spesielt hvis du skriver dynamiske php-sider. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Frontpage 2003 er faktisk ganske kraftig forbedret i forhold til de eldre vesjonene. Men en gjennomgang av koden er fremdeles nødvendig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg bruker vim og quanta. Før brukte jeg homesite Som dere kanskje skjønner -> bare ren koding. Synes det er veldig uproffesjonelt å bruke WYSIWYG, spesielt hvis du skriver dynamiske php-sider. WYSIWYG er litt lettere å bruke når du setter sammen et design og layout da, men når du kun skriver dynamiske sider så er det vel ingen vits i akkurat... Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Hehe.. Sorry assa, men jeg trykte på a new post eller noe sånt istedenfor reply .. husker ikke hva slags jeg skulle replya til engang:P Men designrus: Om jeg har holdt på siden jeg var 8-9¨år vet du ingenting om.. ¨ Var ivertfall sånn jeg tolka innlegget ditt Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg bruker vim og quanta... Eh. Da kan ikke sidene dine være spesielt avanserte. Å lage hele sider i VI tar lengre tid enn nødvendig. Få se litt kode, laget bare i VI. Denne posten er bare gyldig hvis VIM er det samme som VI, det mest primitive programmet laget noen sinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå