Telefonsvarer Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg har en softgun. Den ser noe ekte ut, og jeg har ett ønske om å henge denne opp på veggen. Vet noen her om enkle måter å gjøre dette på? Det må være mulig å ta ned, da jeg skal bruke (trygge steder). Er ikke så lysten på svære hull i veggen, men den veier litt, så må samtidig feste godt nok også.. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Burde da ikke være værre enn å bruke en litt kraftig ståltråd som bøyes til som en krok på undersiden (flere av disse altså), og så lage en liten sirkel med ståltråden bak softgunen som du kan skru fast i veggen. Derimot, å ha våpen hengende på veggen som enkelt kan fjernes er jo en annen sak.. Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg har en softgun. Den ser noe ekte ut, og jeg har ett ønske om å henge denne opp på veggen. Vet noen her om enkle måter å gjøre dette på? Det må være mulig å ta ned, da jeg skal bruke (trygge steder). Er ikke så lysten på svære hull i veggen, men den veier litt, så må samtidig feste godt nok også.. Bank en spiker inn i veggen hvor du legger kolben på og bank en spiker til over løpet. Da lager du spenn, så det sitter godt ; ) Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Eller få en til å holde softgun'en intill veggen mens du slår et par spikere igjennom softgunnen så hardt du kan til den sitter fast i veggen, sitter som støpt etterpå. Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Takker for gode tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå