Gå til innhold

Henge softgun på veggen, tips?

Telefonsvarer

Anbefalte innlegg

Jeg har en softgun. Den ser noe ekte ut, og jeg har ett ønske om å henge denne opp på veggen.

Vet noen her om enkle måter å gjøre dette på? Det må være mulig å ta ned, da jeg skal bruke (trygge steder).

Er ikke så lysten på svære hull i veggen, men den veier litt, så må samtidig feste godt nok også..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burde da ikke være værre enn å bruke en litt kraftig ståltråd som bøyes til som en krok på undersiden (flere av disse altså), og så lage en liten sirkel med ståltråden bak softgunen som du kan skru fast i veggen.

Derimot, å ha våpen hengende på veggen som enkelt kan fjernes er jo en annen sak..

Lenke til kommentar

Jeg har en softgun. Den ser noe ekte ut, og jeg har ett ønske om å henge denne opp på veggen.

Vet noen her om enkle måter å gjøre dette på? Det må være mulig å ta ned, da jeg skal bruke (trygge steder).

Er ikke så lysten på svære hull i veggen, men den veier litt, så må samtidig feste godt nok også..

Bank en spiker inn i veggen hvor du legger kolben på og bank en spiker til over løpet. Da lager du spenn, så det sitter godt ; )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...