HelloKjersti Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Treffer de slagskipet til sommeren? Les hele saken Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Og til neste sommer får vi en dramatisk film der en mislykket matematikk-student må bekjempe en ondartet AI ved å legge fire like på rad. Plottvist: AI'en kanogså legge fire på rad. Selv gleder jeg meg til filmutgaven av uno. 1 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 For å ikke glemme ludo da. En film ved navn uno finnes jo allerede, men har ikke peiling på hva den handler om :-P Første jeg tenkte var at Uwe Boll var ved roret, men det var godt å ta feil. Ganske sykt at de filmatiserer et random spill for så å lage spill til denne filmen :!: Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Er vel naturlig at et brettspill blir "spillmatisert" som FPS! en rivningsekspert som plutselig blir ansvarlig for hele flåten til marinen og må forsvare Hawaii fra onde undervannsromvesner. Må være umulig å være alvorlig mens man skriver det... Lenke til kommentar
Mabluz Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 A game inside a movie inside a game O_o Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Så lenge det blir like bra som Minesweeper-filmen, så er jeg klar. Endret 9. februar 2012 av fiskfisk 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Så lenge det blir like bra som Minesweeper-filmen, så er jeg klar. Minesweeper er awsome Collegehumor <3 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Double Helix har jo en imponerende meritt-liste.. NOT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå