Torhild Jansen Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Farger i fjæra. Bildet er fjernet. Beskrivelse: ....................................... Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Fine og harmoniske former og gode farger Ideelt sett skulle du brukt et polafilter her for å elleminere gjennskinnet i vannet - men det fungerer også bra på denne måten Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Fine og harmoniske former og gode farger Ideelt sett skulle du brukt et polafilter her for å elleminere gjennskinnet i vannet - men det fungerer også bra på denne måten Takker for kommentaren og et godt tips Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Nesten så jeg får saltvannslukt i nesa her, flott bilde fra fjæra. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Nesten så jeg får saltvannslukt i nesa her, flott bilde fra fjæra. Tusen takk for kommentaren Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Dejligt billede, med fine farver af mos og lav, på sten og vand. Ja, et polfilter ville være godt til den slags. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg