Gå til innhold

Guttetur til Pattaya! Tips?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Jeg og en kompis tenkte å ta oss en to uker lang ferie på Pattaya i midten av april, og det er noen ting vi lurer på. Vi er begge to 19 år gamle.

Etter å ha lest litt rundt på nettet har jeg funnet ut at det er 18 års aldersgrense på alkohol, og 20 års aldersgrense å dra på uteplasser og sånt. Kommer vi oss ikke inn på uteplasser så ser vi egentlig ikke vitsen med å dra dit, da festing og damer er en av hovedgrunnene til at vi stikker dit.

Hadde vært temmelig kjipt å ende opp på hotellrommet hver kveld i 2 uker, så jeg lurte på om det egentlig er noe problem at man er 19 der? Lurer også på om det er noe problem om man faktisk skulle bli tatt på en uteplass når man er 19, tenker på fengselsstraff eller lignende (noen på et forum sa at man kunne komme i fengsel for det). Hadde vært kjempefint hvis noen kunne kommet med personlige erfaringer :)

Noen som har anbefalinger på hoteller? Har lest litt rundt på nett og sånt, men siden jeg aldri har vært der forstår jeg lite av hva folk sier. Vet hvertfall at vi har lyst å være nært stranden (5-10 minutter gåavstand), men samtidig nært der det er mye liv (5-10 minutter gåavstand). Har ikke tonnevis med penger heller, så rundt 200 kroner natta maks hvis det er mulig å finne noe så billig.

Hvor mye penger burde vi regne med å bruke om dagen? Det er jo såklart veldig individuelt, men jeg tenker vel egentlig på hva normalen er å bruke der nede på mat, alkohol og sånt.

Ellers noen erfaringer? Vet at det er veldig mange som hater Pattaya, og veldig mange som sverger sin sjel til plassen. Så lenge du har en erfaring du føler for å dele så hadde det vært kjempefint.

Blir å være der under Songkran også, noe som ser sinnsykt gøy ut!

Min første tråd på forumet også! Setter stor pris på alle svar :D

Endret av Michael Scott
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta en tur på Facebook og søk etter Scandinavia Bar. Erik som driver denne baren der nede kan sikkert svare på det meste. Han har også en hjemmeside, men denne er sjeldent oppdatert.

Scandi bar

Det med alder hadde jeg ikke tenkt så mye på, oppfør seg greit så går det meste bra. Men som sagt, hør med Erik. han har drevet bar der nede siden -86.

Endret av Yazfat
Lenke til kommentar

Var der merkelig nok der i område en 3 ukers tid. Kan si at det er ingenting som heter aldersgrense der. Hverken for kjøp av alkohol eller inngang på barer. Ikke spørr dem, og ikke har dem en anelse hvor gammel du er basert på utseende heller :p

For å si det sånn. Man blir drittlei av å vandre gjennom walking street to uker i strekk. Anbefaler at dere loffer litt rundt og ser hva thailand har å by på utover bobla Pattaya.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...