Josh! Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hei, da mine a-Jays Four gikk i stykker etter 3 mnd bruk er jeg på jakt etter nye ørepropper. Synes a-Jaysa var rimelig gode, men den tunge og flate kabelen gjorde at det forplantet seg en del ulyd under bevegelse. Har tidligere hatt Sennheiser CX-500 som jeg var veldig fornøyd med, men disse mangler fjernkontroll på ledningen. Skal prøve å følge malen her: Budsjett: vil jo selvsagt ha de billigst mulig, men kan tenke meg priser opp mot 1000+. Størrelse/type: In-ear ørepropper Bruksområde: Brukes mest til podcast, men også mye musikk. MP3-musikk i rimelig høy kvalitet, indie/rock/elektronika/dubstep. Tilleggsinfo: Skal brukes mye under trening, så må sitte godt og helst unngå den tunge kabelen som a-Jaysa hadde (men dette var ikke et stort problem). Lydkilden er en iPhone 4S, og det er veldig viktig med FJERNKONTROLL av typen 3-knapps. Håper noen har noen tips å komme med Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Ser fjernkontrollen er viktig for deg, vil likevel tipse deg om Beyerdynamic MMX101. Jeg er veldig fornøyd med de, men har da bare en knapp på ledning, sammen med mikrofon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå