Avean Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Finnes det noen bra programmer til Mac hvor jeg kan lage dubstep? Det blir første gang jeg prøver det, så helst ikke alt for avansert. Tenker du dubstep type Skrillex, eller roligere dubstep? Skulle da tro at det samme programmet kan brukes til begge deler. Forøvrig er vel skrillex mer elektrpop en dubstep Så når en dubstep artist lager noe med melodi og ikke helt randome lyder så blir det en annen sjanger ? Skrillex fikk meg interessert i å høre på dubstep og finne flere andre talentfulle artister. Før han tenkte jeg ikke det fantes noe bra dubstep, alt var bare helt random. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) OT for trådstarter. Beklager på det sterkeste Uhm, nå har jeg aldri nevnt at skrillex ikke lager dubstep men at det han lager er vel mer elektropop en dubstep. Du har jo sitert innlegget mitt uten å lese det. Shame on you osv. Forøvrig så liker jeg selv mer "melodiøs" dubstep, men synes at hver "nye" låt fra skrillex beveger seg lengre og lengre bort fra sjangeren og jeg gidder sjelden å høre ferdig låte. Men for all del om du mener Skrillex er ditt høydepunkt innen dubste værsågod Hørte på en del random dubstep på fest osv før jeg fant låta som fikk meg til å lete mer og utvide min interesse for sjangeren Endret 9. februar 2012 av ananashapå Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Funker det så bra å lage dubstep på GarageBand da? Link til tutorials? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå