Anonym259235 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Når er vinter- og påskeferien? Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Her jeg bor er vinterferien ofte i uke 8 (noe som er 20.-26. februar i år). Første påskedag er søndag 8. april i år. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Her jeg bor er vinterferien ofte i uke 8 (noe som er 20.-26. februar i år). Første påskedag er søndag 8. april i år. Takk Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Vinterferien kan varierer med hvor man bor. På vestlandet er vinterferien gjerne en uke før eller etter vinterferien på østlandet. Dette for at ikke "alle har ferie på samme tid". Mitt tips er at du sjekker skoleruta på en skole nærme deg. Går du på skole selv, sjekker du selvsagt skoleruta til din egen skole. Dette finnes nesten garantert på hjemmesida til skolen, eller på f. eks. fronter/it's learning. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Vinterferien kan varierer med hvor man bor. På vestlandet er vinterferien gjerne en uke før eller etter vinterferien på østlandet. Dette for at ikke "alle har ferie på samme tid". Mitt tips er at du sjekker skoleruta på en skole nærme deg. Går du på skole selv, sjekker du selvsagt skoleruta til din egen skole. Dette finnes nesten garantert på hjemmesida til skolen, eller på f. eks. fronter/it's learning. Jeg sjekket nærmere etter og fant ut at det var uke 8 her også. Men takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå