Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bli kjent med jente

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

618px-JeanLucPicardFacepalm.jpg

Så utrolig håpløst.

Han skriver nærmest en guide til deg om hvordan du går frem step by step og du skyver det bare vekk og sier mere tull. :no:

Lær deg å vær litt takknemlig når folk prøver å hjelpe deg med noe du over hodet ikke vet noe om.

Respekt til Nittutt for å ta seg tid til dette tullet.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Først så brydde du deg ikke hva søskenbarnet ditt mente og nå vil du ikke han skal gjennomskue deg? Og du er klar over at det er nesten garantert at han har følelser for henne sant? Det er ytterst få gutter som er venner med jenter bare for å være venner.

Men for all del. Lykke til :-)

Ikke for å gå heeelt off-topic her nå, altså..

Men de fleste av mine venner er gutter. Selv er jeg ei singel jente på 20 år, som ønsker å finne en. Flere av de sier at jeg har 'drømmedamefaktor', men allikevel har ingen av de vist interesse for noe mer enn vennskap.

Har jeg møtt på alle de ytterst få gutter som er venner med jenter bare for å være venner, eller er det jeg som er blind? :p

Topic: hør på det de andre skriver i tråden her. Kom i gang med en liten prat, gjerne over facebook. Send henne link til en låt du liker på youtube etter hvert, så er skravla godt i gang.

Endret av triha
Lenke til kommentar

Vil tro det er du som er blind. Har blitt gjort mange (uortodokse) undersøkelser på dette feltet og i 99% tilfeller så er det mer enn "bare vennskap" for guttene.

er en liten film som viser til "hvorfor"

Det kan jo være, men er veldig lite sannsynlig, at du er så heldig at du har funnet de få guttene som BARE vil være venn med deg. Det spørs jo også litt hvor mye tid de tilbringer sammen med deg (og deg alene) da dette er en viktig faktor. Ingen, og jeg tør å si INGEN gutt som er heterofil, vil tilbringe alenetid med en jente som han ikke vil til sengs med.

Lenke til kommentar

Haha, oi..

Um. Vel.

..dette var flaut. :ph34r:

Tilbringer mye tid med mange av de.. også alene..

Wat to do?

Vel, jeg vil si at du burde begynne å ta på ham/dem om dere er alene. Eskaler det fysiske. Han/de begynner nok etterhvert å skjønne tegninga, og blir med på leken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...