Gutt17 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Vil bli kjent med ei jente, Men jeg vet ikke åssen jeg skal bli kjent med hun (har aldri møtt hu) Hun er vennine med søskenbarnet mitt, Jeg og søskenbarnet mitt gikk mye sammen før, men ikke nå. Ser mye på bilder av hun på facebook. Hadde sjansen til å få hilse på hun tidligere da han søskenbarnet mitt og hun og vennina hennes skulle hjem fra byen, De ringte meg for å spørre om jeg kunne kjøre de hjem. Men dessverre så var det såpass seint at jeg ikke kunne hente de. Faen å jeg angrer! Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Spørsmålet ditt er nøyaktig like komplekst som dette spørsmålet her: "Hvordan fyller jeg en kopp med vann" Svaret på førstnevnte, Jo, du snakker med henne og det er veldig rett frem. Det er ikke vanskelig i det hele tatt. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Venninne av søskenbarnet ditt betyr at du må avklare med søskenbarnet ditt først om det er greit Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Må jeg vel ikke, Søskenbarnet mitt bestemmer ikke hvem jeg eller hun skal bli sammen med! Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Det handler ikke om å bestemme. Det handler om å vise at du faktisk bryr deg om andres følelser enn dine egne. Det skjer alt for ofte at man ikke tar forbehold om ønsker fra familie / venner og dermed svekker andre, viktigere forhold. Hvis du velger å ikke ta forbehold om at søskenbarnet har noe i mot dette kan du gjøre dette: Slutt å se på bilder av henne på facebook / prøv å finne ut mer om henne fra andre. Dette gjør at du skaper et bilde av henne du EGENTLIG ikke skal ha som kommer til å svekke dine muligheter til å sjarmere henne (hvis du ikke vet hvordan du skal ta i bruk slik informasjon, som jeg tviler på at du har da du stiller dette spørsmålet). Vet hun hvem du er? Hvis hun gjør det så kan du sende en morsom melding på facebook der du skriver at hvis hun skulle ende opp forlatt i gokkskau kan du godt hente henne for å gjøre opp for sist eller noe liknende. Begynn svakt. Hvis hun svarer på den meldingen, positivt selvfølgelig, kan du spørre henne om hun er interessert i å bli med på *sett inn aktivitet du liker / er god på / har lyst til å gjøre*. Hvis hun sier nei så sier du bare: Ah, kjipt. Hadde vært kult om en til ble med. (dette gir inntrykk av at du ikke spurte henne ut direkte og dermed kommer du ikke svakt ut). Du kan også, en litt mer feig løsning, spørre om søskenbarnet ditt har lyst til å ta med seg en venninne å gjøre noe kult med deg (igjen, finn aktivitet selv som du føler at du mestrer ganske bra. Grunnen til dette er å imponere uten å prøve). Kanskje hun velger akkurat den jenta du ønsker? Hvis ikke så har du uansett møtt en ny jente. Det du må gjøre før noe av dette er først å fremst å finne ut HVORFOR du vil bli kjent med henne. Det er et utrolig viktig grunnlag. Jenter ser veldig fort om du er sikker eller usikker. Derfor er det å bestemme seg for dette på forhånd veldig viktig. Intensjonene dine kan være 100% fysiske, det har ikke noe å si. DU må bare være HELT klar over det på forhånd for at du skal ha best mulig sjanse for at det skal fungere. Og hun bestemmer jo selv hvem hun skal bli sammen med ) 2 Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Søskenbarnet mitt er ikke jente, men gutt. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Same shit. Eller kanskje ikke. Kanskje søskenbarnet ditt er interessert? Vil du ofre familieforhold for denne jenta uten å kjenne henne? Isåfall er du ingen god person. 1 Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Du er så vidt jeg skjønner minst 18 år. Få deg litt baller og prat med henne. 1 Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Tviler på at jeg hadde ødelagt noe mellom meg og søskenbarnet mitt hvis jeg blei sammen med hun. Snakke med hun? Åssen skal jeg få snakka med hun. Jeg går jo nesten aldri med søskenbarnet mitt og har aldri hilst på hun. Endret 11. februar 2012 av Gutt17 Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 MÅ bli kjent med den jenta! Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Du blir ikke kjent med henne hvis du bare kaster vekk alt vi har skrevet her og spør om og om igjen. Skriv "Hei!" til henne på facebook eller whatever og ta det derifra Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Men vi har aldri snakka og møttes før, virker det ikke litt rart å bare legge hun te som venn på face da? Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jo. Skriv heller melding: Hey! Du kjenner XXX sant? Hørt mye kult om deg Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 "Hørt mye kult om deg" Han har jo aldri snakka om hu. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Har søskenbarnet ditt fortalt deg om henne? Hvis ikke: SPØR søskenbarnet ditt om henne. Du klarer vel å skjønne såpass? Det er faktisk veldig få muligheter du kan få kontakt med henne uten å være creep hvis du ikke velger å gå igjennom søskenbarnet ditt. Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Har tenkt å spørre søskenbarnet mitt om hun, vil ikke han skal gjennomskue meg å skjønne at jeg er interessert i henne. Men vi snakker nesten bare sammen på facebook, så for spørre han der. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Først så brydde du deg ikke hva søskenbarnet ditt mente og nå vil du ikke han skal gjennomskue deg? Og du er klar over at det er nesten garantert at han har følelser for henne sant? Det er ytterst få gutter som er venner med jenter bare for å være venner. Men for all del. Lykke til :-) 2 Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Han har så mange venniner han, så han kan velge å vrake. 1 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 er ikke slik det fungerer. Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 La hun til som venn på facebook jeg. Har snakka litt sammen. Håper bare hun trenger sjåfør en gang, da jeg håper at jeg kan kjøre henne og bli bedre kjent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå