Gå til innhold

Hvordan vokse fort

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt på 15 år og er 163 cm høy. Jeg har egentlig aldri tenkt over at jeg er lav men i det siste har jeg begynt å tenke på det siden

jeg nå er den laveste gutten i klassen. Jeg ville sette pris på noen råd om hvordan man kan vokse fort. Kan jeg bruke

medisiner, og i så fall, hvilke medisiner kan jeg bruke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare spis mye sund mat. Få i deg nok næring og mineraler. Du har fremdeles tid å vokse på. Man er ikke ferdig utvokst før man har fylt 21, så du har god tid. :thumbup:

Problemet er bare at jeg er adoptert fra

Sør-amerika, og der er ikke mennene i det høyeste

laget..

Merkelig seksjon å poste dette i :p

Haha, ja. Faila litt der du :p

Lenke til kommentar

Gener spiller nok en stor rolle her.

Men det skal også sies at du har godt tid å vokse på, som det har blitt sagt tidligere i tråden.

Jeg begynte å vokse skikkelig da jeg var rundt 15. Da spiste jeg omtrent alt og alle, pluss at jeg sov ca fem-seks timer i døgnet i ukedagene (og minst dobbelt så lenge i helgene). Om dette har påvirket min voksing i større grad enn genene, tviler jeg på.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg er en gutt på 15 år og er 163 cm høy. Jeg har egentlig aldri tenkt over at jeg er lav men i det siste har jeg begynt å tenke på det siden

jeg nå er den laveste gutten i klassen. Jeg ville sette pris på noen råd om hvordan man kan vokse fort. Kan jeg bruke

medisiner, og i så fall, hvilke medisiner kan jeg bruke?

Du skal ikke fortvile, jeg er selv bare 170 og lever et fulverdig liv til tross for min lave høyde. Ikke glem at når du er lav har du:

- bestandig god plass i bil, fly, båt og i telt!

- muligheten til å unngå mye juling siden det oppfattes som feigt å gå løs på mindre folk.

- behov for mindre penger til mat.

+++ masse masse andre fordeler :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...