raezion Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg lurte på om noen viste om det var mulig å få Android OS på en iphone 4. har googlet litt rundt, men det ser ut som du MÅ dualboote. lurte på om det er noen som vet om det er mulig å få android på en iphone 4? f.eks i stedet for IOS Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Jeg har sett det før men da må du jailbreake telefonen. Endret 8. februar 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
Newton Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Spar tid, bruk en hammer hvis du absolutt vil ødelegge telefonen. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Var det jeg gjorde med min iPhone. Makan til møkk skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Neida, siden enkelte er svært så ivrige på å kopiere det meste Apple gjør, tok det meg kun 5 sekunder å finne "makan til møkk": Er du selvplager og vil ha Android på en iPhone, kjøp en telefon fra Samsung... Endret 9. februar 2012 av Newton 1 Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Neida, siden enkelte er svært så ivrige på å kopiere det meste Apple gjør, tok det meg kun 5 sekunder å finne "makan til møkk": Er du selvplager og vil ha Android på en iPhone, kjøp en telefon fra Samsung... Når du først skal sammenligne TouchWiz og iOS, er det vel kanskje en idè å sammenligne homescreen vs homescreen (?) Endret 9. februar 2012 av Tastatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå