Wabby Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=72632 Vi har det over, vi har likkjenninga, vi har Hossein saken og masse annet tull som jeg ikke kommer på i farta. Hva er galt med lokalbefolkningen her... Og på toppen av alt så bor jeg her :o BTW: Så Heidi Hauge løpe etter en ponni igår som hadde stikket av fra stallen... Og den løp rett mot meg som kjørende, morro syn Men var ikke helt sikker på om jeg skulle værra redd for ponnien eller Heidi. Lenke til kommentar
Chrily Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Heidi, definitivt Heidi......... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 omfg BBC tendenser jo .. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 omfg BBC tendenser jo .. Skien er meget rar sted hører eg. Fikk høre at de fleste fra skien spør slikt: Hvem skjermkort osv... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 omfg BBC tendenser jo .. Skien er meget rar sted hører eg. Fikk høre at de fleste fra skien spør slikt: Hvem skjermkort osv... Det er mere Brevik , eller man kan si Grenland. "hvem cd er det" og slik... er så flott atte... Har begynnt å legge om selv og. Sier "hu" og "hennær" ... *grøsser* Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Såg heidi på en Mc`Donalds i Oslo dda hun kjøpte seg burger :wink: Lenke til kommentar
uranus Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hva er det som skjer med Skien? :-? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Hva er det som skjer med Skien? :-? Les første innlegg så ser du... Er jo bare møkk og hor... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Svarte! Hvordan kunne jeg vite at de tok bilde av meg? Lysten overbemannet meg helt. Det er ikke min skyld at grisene har så fine romper vel?! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hvem ****** er heidi hauge?? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Hvem kjøss er heidi hauge?? Skikkelig plagsom country tøs med stygge sanger som uheldighvis er min nabo... Vil du vete mere kan du komme til skien eller besøke : http://www.heidi-hauge.com/ Ungene hennes er ikke noe bedre.. Veslevoksne drittunger... Fikk ikke lov å hoppe på trampolina demmes på fylla engang... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 *mimre om den gang jeg nesten hadde aqua lene som nabo* fysjom. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Apropos Heidi hauge: Det er moren til Espen F http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=5...ht=heidi#575723 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 nå blir jeg forbanna .. jeg gikk på samme skole hu gikk på for mange tusen årsiden .. ******!!! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 nå blir jeg forbanna .. jeg gikk på samme skole hu gikk på for mange tusen årsiden .. kjøss!!! Gikk du på samme skole som Heidi Hauge? Hun er vel ikke akkurat i aldersgruppen din, er hun vel? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 les en gang til .. jeg gikk på samme skole hu GIKK på for mange tusen årsiden ..du norsk kan? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Det er sånn å forstå ja. Og, ja, jeg kan norsk. Kan du? Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 leste i avisa om han tidligere purken som fant seg en "elsker".. synes ikke det er noe galt i det, om man er så desperat skal han få lov for meg, men jeg må få låv til å Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 leste i avisa om han tidligere purken som fant seg en "elsker".. synes ikke det er noe galt i det, om man er så desperat skal han få lov for meg, men jeg må få låv til å som ace ventura ville sagt: lo-oo-ser!! edit: sorry at det ble 2 innlegg!! :oops: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Har faktisk vært på en Heidi Hauge konsert.. kewl musikk. Øl og burger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå