MartinF Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Atlanta fortsetter å spille som en #8 seed, og ikke #1 som de er... Dette er forbanna latterlig! Vi kan ikke skyte, vi kan ikke rebounde, alle er kalde og alt er bare fuck! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Curry fortsetter der han slapp, sesongåpner med 40p og sju assists. For en digg spiller. Umulig å tippe Western. Topp 5 er helt åpent, men prøver meg: GSW, Spurs, OKC, Clippers, Rockets. Lenke til kommentar
knutolek Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Er smertefult å være Lakers-fan for tiden, men men, i motgang blir man sterkere Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Herlig taktisk batalje mellom GSW og Cavs. Storkost meg med alle kampene i dag. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Tidenes beste NBA Dunk Contest! LaVine er helt sjuk, men Gordon var egentlig enda bedre i går natt. Burde i det minste endt uavgjort. Lenke til kommentar
JDC Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 lenge siden jeg har fulgt med på nba, noen som har update om hvilken lag/spiller som er best nå for tiden? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 lenge siden jeg har fulgt med på nba, noen som har update om hvilken lag/spiller som er best nå for tiden?Curry Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Da har vi en sjanse i kveld... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Faen!! Kjempematch, Atlanta holder følge med Golden State og Paul Millsap kan avgjøre matchen sekunder før slutt i 4Q. Står helt alene, bommer på en åpen trepoenger. Kampen går til OT hvor Golden State holder unna... Lenke til kommentar
knutolek Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Fint med liten oppløft søndagskvelden, som Lakers-fan Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Da var det over. Kong Kobe avslutter karrieren med 60(!!) poeng og en seier hjemme i Staples Center. En helt vanvittig prestasjon, etter den sesongen han og laget har hatt i år. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Steph Curry blir ute av spill i minimum to uker med en skade. Stort tap for Golden State, men regner med de klarer seg greit uten... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Chris Paul også skadet. Kan være ute en uke eller 2. Samtidig taper Clippers mot Blazers og det står 2-2 i kamper. Kan bli spennende dette! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Paul har brukket hånden i følge rapportene, og nå sier dem at han er ute av playoffen. Da tror jeg Clippers skal slite. -- Står 2-2 i kamper mellom ATL og Boston også. Vanvittig irriterende. Burde vunnet game 3, men i klassisk fashion skal en spiller gå all out mot Hawks, Isaiah Thomas denne gangen. Game 4 burde vært vunnet, men vi gjør det vanskelig for oss selv. Ryker vi denne runden så blir jeg rimelig grinete. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Back in business! Kjempematch etter et svakt første kvarter! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Fantastisk opphenting av GSW i 4Q! Latterlig spill av Klay Thompson. Tror nok at de fikser biffen på hjemmebane i game seven og at vi får reprise av fjorårets finale. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Noen som følger sluttspillet her? Fy faen OKC-GSW var en bra serie. Nå holder Andre Iguodala forsvars-clinic. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Fy faen for en finale! 1-3 til 4-3 takket være LeBron som hadde skrudd på GOAT mode. Viste at det ikke var tilfeldig at dette var hans sjette strake finaleserie. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 http://espn.go.com/nba/story/_/id/16584686/atlanta-hawks-want-get-involved-kevin-durant-sweepstakes Hadde jizzet over hele meg om dette hadde skjedd. Men det gjør det neppe. Tipper Durant skriver en ett-års forlengelse med OKC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå