Latias Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Denne tråden har jeg ikke fått med meg før nå. Ganske imponerende det Warriors har fått til i år. Er Stephen Curry den deiligste NBA-spilleren eller hva? Klay Thompson med 37 (!) poeng i én periode her om dagen, ganske ville saker: Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Deilig å holde til i Atlanta om dagen og. Hawks med en drømmesesong, og uten "den store stjernen", så er vi muligens det mest komplette laget i NBA. Korver, Millsap, Teague, Sefolosha og ikke minst Al Horford. Så lenge vi ikke sprekker, samt at Washington eller Toronto går på en drøy streak, så bør vi bli 1st seed inn i playoffen. Kan fort bli Atlanta - Golden State i NBA finals. Hadde ikke vært dumt det, spør du meg. Men det er lenge igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Hawks-OKC nå i helgen er blant de mest underholdende kampene jeg har sett denne sesongen. Kollektivt var Hawks suverene, det overrasker meg ikke at de er på en 16 kampers streak. Ikke ofte jeg ser Thunder hvor Durant ikke er topp 5 spillere på banen. Fortsatt lenge igjen ja. Western blir knalltøff som vanlig. Setter en liten knapp på Rockets i conference-finalen om Harden holder seg skadefri, undervurdert lag. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Kjempegøy med Hawks om dagen. Flust av undervurderte spillere som passer utrolig bra sammen. Håper de 4 store (Horford, Millsap, Korver og Teague) alle får plass på East All-Stars. Vet ikke helt om det holder hele veien til en finale, men det er en kul historie for et lag som mange mente burde tanket seg til et høyt draft pick før fjorårets sesong. Det trenger de ikke uansett, siden de kommer til å få Brooklyn Nets pick. Blir også veldig spennende med 3 poengs konkurransen i år med både Korver og Splash Bros med. Satser på at Zach LaVine vinner dunkekonkurransen. Kommer til å bli gøy å se mer av dette: Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Fytti helvete for en avslutning på Hawks-kampen mot Trailblazers. En svak kamp for Atlanta, men henger med de første tre. Siste kvarteret er helt bonkers, og Atlanta vinner 105-99 tilslutt! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Warriors - Hawks Let's go! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Årets match dette. Håper bare det ender i riktig resultat. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 For en match! Atlanta med en vanvittig 2nd half, men Golden State slipper aldri taket og putter 3ere som om det er ingenting. Får Atlanta respekt av nasjonal media nå da?! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Atlanta ble jo hedret med 5 eastern conference players of the month med sine starters. De har virkelig begynt å bli respektert. OKC-Pelicans var muligens enda bedre enn Hawks vs Warriors. Anthony Davis... Herregud. Han kommer til å bli tidenes beste. Merk mine ord. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Hjemme fra min andre NBA match. Vi tapte sist jeg var på kamp for et par år siden, men hadde bedre trua i dag, med årets Hawks-lag. Nosebleed seats, men kamp er kamp! Var litt småirritert på Kyle Korver som hadde gått 0/4 på 3pt, før han plutselig slår til med 11 poeng på 65 sekunder: http://streamable.com/qmeo 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Final Four hoops tonight! Go Spartans! Will Kentucky go wire to wire? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Jeg har de fremdeles som vinner, og tror de går hele veien nå. Hadde vært litt gøy om de tapte mot Notre Dame nå sist, bare for å se hva media hadde sagt, men forventer at de hever seg mot Wisconsin. Tipper det blir Kentucky - Duke i finalen. Sorry! Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Jeg har de fremdeles som vinner, og tror de går hele veien nå. Hadde vært litt gøy om de tapte mot Notre Dame nå sist, bare for å se hva media hadde sagt, men forventer at de hever seg mot Wisconsin. Tipper det blir Kentucky - Duke i finalen. Sorry! Jeg bor i UK country og blir lei av flere redneck fans av og til. UK er beste laget, det er klart men single elimination gjør alt mulig og spennende. Jeg tror du har det rett, det blir coach K mot Calipari, men en kan håpe! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Game 2 i Atlanta nå. Forventer seier, men kan ikke rote defensivt, slik vi gjorde i den første kampen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Det Atlanta holder på med i New York nå. Katastrofalt svak basketball.... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 TV2 sammenligner NBA lag med Premier League lag. Hva synes vi her da? Personlig mener jeg Man Utd helt soleklart burde være Lakers, men Chelsea passer bedre til Miami Heat mtp suksess de siste 10 årene og masse nye fans Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Memphis gir Golden State kamp til døra nå! Herlig match! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Fin slutt på Cavs - Bulls matchen i går kveld. Bulls leder med 5-7 poeng en periode, men Cavs kommer tilbake 96-96 med tre sekunder igjen på klokka. Da dukker DRose opp og gjør dette: http://streamable.com/71zu Forøvrig, blir kvalm av å se hvor mye LeBron kommer unna med i løpet av en match. Ingen dommere tør å gjøre noe med han, fordi han er "størst og best". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå