Gå til innhold

Den store NBA-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deilig å holde til i Atlanta om dagen og. Hawks med en drømmesesong, og uten "den store stjernen", så er vi muligens det mest komplette laget i NBA. Korver, Millsap, Teague, Sefolosha og ikke minst Al Horford. Så lenge vi ikke sprekker, samt at Washington eller Toronto går på en drøy streak, så bør vi bli 1st seed inn i playoffen.

Kan fort bli Atlanta - Golden State i NBA finals. Hadde ikke vært dumt det, spør du meg. Men det er lenge igjen.

Lenke til kommentar

Hawks-OKC nå i helgen er blant de mest underholdende kampene jeg har sett denne sesongen. Kollektivt var Hawks suverene, det overrasker meg ikke at de er på en 16 kampers streak. Ikke ofte jeg ser Thunder hvor Durant ikke er topp 5 spillere på banen.

Fortsatt lenge igjen ja. Western blir knalltøff som vanlig. Setter en liten knapp på Rockets i conference-finalen om Harden holder seg skadefri, undervurdert lag.

Lenke til kommentar

Kjempegøy med Hawks om dagen. Flust av undervurderte spillere som passer utrolig bra sammen. Håper de 4 store (Horford, Millsap, Korver og Teague) alle får plass på East All-Stars. Vet ikke helt om det holder hele veien til en finale, men det er en kul historie for et lag som mange mente burde tanket seg til et høyt draft pick før fjorårets sesong. Det trenger de ikke uansett, siden de kommer til å få Brooklyn Nets pick.

Blir også veldig spennende med 3 poengs konkurransen i år med både Korver og Splash Bros med. Satser på at Zach LaVine vinner dunkekonkurransen. Kommer til å bli gøy å se mer av dette:

Lenke til kommentar

Atlanta ble jo hedret med 5 eastern conference players of the month med sine starters. De har virkelig begynt å bli respektert.

OKC-Pelicans var muligens enda bedre enn Hawks vs Warriors. Anthony Davis... Herregud. Han kommer til å bli tidenes beste. Merk mine ord.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har de fremdeles som vinner, og tror de går hele veien nå. Hadde vært litt gøy om de tapte mot Notre Dame nå sist, bare for å se hva media hadde sagt, men forventer at de hever seg mot Wisconsin. Tipper det blir Kentucky - Duke i finalen. Sorry! :)

Lenke til kommentar

Jeg har de fremdeles som vinner, og tror de går hele veien nå. Hadde vært litt gøy om de tapte mot Notre Dame nå sist, bare for å se hva media hadde sagt, men forventer at de hever seg mot Wisconsin. Tipper det blir Kentucky - Duke i finalen. Sorry! :)

Jeg bor i UK country og blir lei av flere redneck fans av og til. UK er beste laget, det er klart men single elimination gjør alt mulig og spennende.

Jeg tror du har det rett, det blir coach K mot Calipari, men en kan håpe!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Fin slutt på Cavs - Bulls matchen i går kveld. Bulls leder med 5-7 poeng en periode, men Cavs kommer tilbake 96-96 med tre sekunder igjen på klokka. Da dukker DRose opp og gjør dette:

http://streamable.com/71zu

Forøvrig, blir kvalm av å se hvor mye LeBron kommer unna med i løpet av en match. Ingen dommere tør å gjøre noe med han, fordi han er "størst og best".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...