J. Verlander Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Utrolig mye dyrere der enn i LA altså Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Bare 5 minutter igjen til Celtics - Thunder! Ah, gleder meg! Lenke til kommentar
Hans-Carlos Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 noen som har erfaringer med league pass på nba.com? er så latterlig lei av at kampene henger seg på stream.. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) noen som har erfaringer med league pass på nba.com? er så latterlig lei av at kampene henger seg på stream.. Du kan prøve å skru ned kvaliteten, f.eks. til 1600 Kbps. Hvis jeg har den på "Best Available" stopper streamen opp/hakker, for så å fortsette helt fint igjen etterpå. Det er da ikke 100 % live, men foretrekker heller god kvalitet. Ellers er jeg storfornøyd med NBA League Pass! Glor gjerne fire kamper samtidig, bare fordi jeg kan! Endret 3. februar 2013 av Smål Lenke til kommentar
Hans-Carlos Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Du kan prøve å skru ned kvaliteten, f.eks. til 1600 Kbps. Hvis jeg har den på "Best Available" stopper streamen opp/hakker, for så å fortsette helt fint igjen etterpå. Det er da ikke 100 % live, men foretrekker heller god kvalitet. Ellers er jeg storfornøyd med NBA League Pass! Glor gjerne fire kamper samtidig, bare fordi jeg kan! kjøpte league pass nå, så har ikke gjort annet enn å se matcher i helga:) har dog ikke det beste nettet her, men fortsatt mye bedre enn hva jeg er vant med på stream.. hvilke lag følger du mest? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hva er folks favorittlag her da? Lenke til kommentar
Hans-Carlos Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 følger celtics, bucks og spurs i hovedsak, men ser alt i grunn!! Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Jeg er ganske så nøytral. Er helt ny til NBA egentlig, så har ikke noe favorittlag enda. Liker å se alt som har potensiale til å bli en spennende kamp. Håper sporten blir mer populær blant nordmenn nå, slik amerikansk fotball begynner å bli. Elsker den konstante vippingen, der en stor ledelse kan snu og ende med tap. Dette er helt klart den mest minneverdige kampen jeg har sett hittil: Boston Celtics vs Atlanta Hawks (25.01.13) http://www.youtube.com/watch?v=tFeFFianf1U Rudy Gay gikk forresten til Toronto Raptors på fredag! Noen andre "viktige" overganger jeg har gått glipp av? Går rykter om at Clippers ønsker seg Kevin Garnett. Hva tror dere? Blir det noe av? PS: NBA 2K13 skal ha mye av æren for at jeg ble interessert i basketball! Endret 4. februar 2013 av Smål Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Minnesota Timberwolves er laget mitt. Faren min har alltid holdt et øye med dem siden Minnesota er flust av folk med norske aner. Når Ricky Rubio ble klar, ble jeg også fan. Skader har så og si ødelagt sesongen, men neste år kan det se virkelig bra ut. Lenke til kommentar
Hans-Carlos Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Jeg er ganske så nøytral. Er helt ny til NBA egentlig, så har ikke noe favorittlag enda. Liker å se alt som har potensiale til å bli en spennende kamp. Håper sporten blir mer populær blant nordmenn nå, slik amerikansk fotball begynner å bli. Elsker den konstante vippingen, der en stor ledelse kan snu og ende med tap. Dette er helt klart den mest minneverdige kampen jeg har sett hittil: Boston Celtics vs Atlanta Hawks (25.01.13) Rudy Gay gikk forresten til Toronto Raptors på fredag! Noen andre "viktige" overganger jeg har gått glipp av? Går rykter om at Clippers ønsker seg Kevin Garnett. Hva tror dere? Blir det noe av? PS: NBA 2K13 skal ha mye av æren for at jeg ble interessert i basketball! Du må finne deg et lag, å følge det tett, blir mer morsomt da:)) 2K er genialt, spiller du på playstation, xbox elr iphone? Leder 3-2 med Celtics mot Heat i play-off nå, knall moro!! Minnesota Timberwolves er laget mitt. Faren min har alltid holdt et øye med dem siden Minnesota er flust av folk med norske aner. Når Ricky Rubio ble klar, ble jeg også fan. Skader har så og si ødelagt sesongen, men neste år kan det se virkelig bra ut. Morsomt å se på Ricky Rubio og Kevin Love i form!! Endret 4. februar 2013 av Hans-Carlos Lenke til kommentar
Hans-Carlos Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Clippers-Knicks live nå! Og Lakers-Heat senere i kveld! Fine kveld 1 Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Spiller NBA 2K13 på Xbox. Foreløpig så har jeg ikke noe lag jeg holder med, men finner meg alltid en favoritt når jeg ser kamper. I kampen som går nå holder jeg med Knicks. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Var på Hawks-match her forrige fredag. Seter på 9-10 rad fra gulvet, artig opplevelse. 1 Lenke til kommentar
Hans-Carlos Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Var på Hawks-match her forrige fredag. Seter på 9-10 rad fra gulvet, artig opplevelse. Moro! hvem hadde de? og hvor mye ga du for billetter? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Var mot New Orleans så billettene var ikke så dyre. Kjøpte de via reseller til en $70 per stykk. Samme billett mot Miami koster $360. Lenke til kommentar
Hans-Carlos Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 såpass ja.. synes all-star helgen var nice.. akk sett west v east i opptak og for en spiller CP3 er!! Synes også Griffin var meget solid Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 All-Star Weekend er like dass som Pro Bowl i football imo. De største stjernene deltar ikke i dunk-konkurransen og det er så og si null defense i All-Star matchen. Lenke til kommentar
Hans-Carlos Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Glimrende mulighet til å se rookie'ne vise hva de kan, og så de beste herjer på søndagskveld!! fint arrangement.. knall med en helg i året, men det holder Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Atlanta tok i mot Miami i går. Var bak med en ni poeng, foran med ti til pause, tapte ledelsen, økte til 11 poeng etter 3rd quarter. Tapte me 13. Miami puttet 40 poeng på blokka i 4th. Jadda... Lenke til kommentar
Hans-Carlos Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 aiai, miami viser styrke når det virkelig gjelder! tipper lebron var ganske drøy i 4th... kjenner jeg gleder meg til play-off nå, selvom det er noen mnd igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå