andre123456789 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 hei lurer på koss æ sett inn kodene på gta santandreas hovdan hjør det? kan noen forklare det te mæ?? BLIR GAAAAAAAAL Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Etter kva eg huskar så skriver du det rett inn når du spelar. Altså når du kan springe rundt med CJ og skyte horer og slikt. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Etter kva eg huskar så skriver du det rett inn når du spelar. Altså når du kan springe rundt med CJ og skyte horer og slikt. HELT KORREKT! Det er faktisk så banalt... 1 Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Huska vi satt med hundrevis av ark med kodar hos ein kompis, spelte på ps2 då vel og merke Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Huska vi satt med hundrevis av ark med kodar hos ein kompis, spelte på ps2 då vel og merke Husker fortsatt den jeg benyttet mest(pc) JUMPJET Spawner Harrier lookalike`n..en fin alliert i gjengkrigene mot Ballas 2 Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Huska vi satt med hundrevis av ark med kodar hos ein kompis, spelte på ps2 då vel og merke Husker fortsatt den jeg benyttet mest(pc) JUMPJET Spawner Harrier lookalike`n..en fin alliert i gjengkrigene mot Ballas Good times good times 1 Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Huska vi satt med hundrevis av ark med kodar hos ein kompis, spelte på ps2 då vel og merke Husker fortsatt den jeg benyttet mest(pc) JUMPJET Spawner Harrier lookalike`n..en fin alliert i gjengkrigene mot Ballas Good times good times Absolutt.Det var da GTA var på høyden, helt klart. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Huska vi satt med hundrevis av ark med kodar hos ein kompis, spelte på ps2 då vel og merke Husker fortsatt den jeg benyttet mest(pc) JUMPJET Spawner Harrier lookalike`n..en fin alliert i gjengkrigene mot Ballas Good times good times Absolutt.Det var da GTA var på høyden, helt klart. litt rart at TS ikkje har sagt noko om det funka eller ikkje? Lenke til kommentar
droidy Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 litt rart at TS ikkje har sagt noko om det funka eller ikkje? Han er sikkert for opptatt med å skyte horer. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 litt rart at TS ikkje har sagt noko om det funka eller ikkje? Han er sikkert for opptatt med å skyte horer. Var det eg og tenkte meg! Bye, bye to his social life... :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå