Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Var kjæresten min mer kåt på eksen sin?


Anbefalte innlegg

Helt enig i Holyashell. Hva F har du med å sjekke mobilen hans å gjøre? Hvis min dame noengang sjekket mobilen min eller eposten min uten å spørre meg hadde vi vært over relativt fort. Det er et absolutt tillitsbrudd.

 

Til TS: SKJERP DEG! Du "VET IKKE" om de tidligere bildene og hvis han fortsatt er med deg så er han fornøyd for faen! HATER at jenter skal være så jævla overanalyserende. Tips: VI GUTTER ER IKKE DET!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2 ting:

 

1: Det er sikkert vanskeligere for han å uttrykke seg så stålkåt over tlf enn på sms, så derfor kan han nok ha vært litt mer forsiktig da han ga deg skryt.

 

 

2: hva han holdt på meg AKKURAT da han fikk bildet kan ha hatt mye å si. Satt han og runket da han fikk bildene av eksen kunne det sikkert gitt han hjerteinfarkt av glede, mens hvis han var på skolen da han fikk dine, eller drev på med ett eller annet, blir man litt mer kristen i skryten.

Endret av aluxez
Lenke til kommentar

TS her

 

Han gikk i gata på vei hjem fra jobb.

 

Jeg tror ikke han satt å runket når han fikk bildene fra eksen, fordi det var sendt på e-mail en gang på dagen og da er han på jobb. Var vel en overraskelse når han kom hjem tenker jeg....

 

Ellers nevnte han jo også når vi diskuterte etterpå at "wow, et bilde når du ligger i sengen!" ironisk liksom... som at det ikke var spennende/bra nok.

 

Postet av anonym: 483cd1cbe8da4550ef154d6045992419

Lenke til kommentar

Ser kjæresten din deg veldig ofte i undertøy? Regner med at det var det du hadde på deg, da du sier du hadde på deg litt klær. Og hvis det da var vanlig undertøy det var snakk om, blir bildet plutselig ikke så veldig spennende lenger. Noe det kan ha vært når det kom til eksen hans, hvis tilfellet var at han ikke så henne i undertøy/naken like ofte som han ser deg. Det man er vant til er ikke like spennende i sånne situasjoner som det er når man ikke er like vant til å se det. Hvis det er saken har det ingenting med hvem han synes er mest attraktiv..

Endret av enceone
Lenke til kommentar

det er vel egentlig helt umulig både for oss og deg å vite hva kjæresten din eventuelt måtte tenke om deg vs sin eks. så å drive å plage seg selv med dette gjør deg ikke noe godt. MEN! det jeg foreslår er at du kan sende meg bildene du sendte kjæresten din, så skal jeg fortelle deg hvordan JEG reagerer. dette kan føre til to ting, enten synes jeg bildene er kjempebra å du får en enorm selvtillitsboost å kan dermed konkludere med at kjæresten din reagerte i mindre grad enn han egentlig burde. eller så er utfallet det at jeg også gir en litt laber tilbakemelding, og vi kan konkludere med at du kan prøve å ta noen nye bilder å sende kjæresten din for å se om du får en annen respons

Lenke til kommentar

Ellers nevnte han jo også når vi diskuterte etterpå at "wow, et bilde når du ligger i sengen!" ironisk liksom... som at det ikke var spennende/bra nok.

 

Postet av anonym: 483cd1cbe8da4550ef154d6045992419

 

Han er nok litt satt ut av at du går på angrep på han av en slik fise-ting, uten å gjøre et ekte forsøk engang.

 

----

 

 

Jeg mener ikke at du ikke har forsøkt - men å gi opp etter èn melding for så å bli skuffet eller hva det nå skal være, ja det får nok ikke partneren din til å føle seg veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...